Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در پایتخت طی نشست مشترک با مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص تدوین راهکارهای توسعه ای تلفن همراه و راه اندازی تجمیع کننده محتوای دیجیتال به بحث پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری فی مابین استانداری کرمان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در راستای اجرای پروژه توسعه صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات در استان کرمان ذیل برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) منعقد شد.

در چارچوب این تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری کرمان و سازمان صنعتی ملل متحد (یونیدو) با یکدیگر تفاهم کرده اند با تجمیع ظرفیت سازمان های مرتبط از جمله نهادهای سیاستگذاری و توسعه ای، نسبت به توسعه بخش خصوصی و تعاونی برای اجرای پروژه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای طرح ملی تکاپو همکاری نمایند.

از اهداف این تفاهم نامه می توان همراهی و همکاری در ایجاد و توسعه شرکت های تولید محتوای استانی و فراهم سازی بستر ارتباطی اپراتوری، همکاری در ایجاد ساز و کار آموزشی و حمایتی جهت شناسایی و ارتقای علمی و عملی پتانسیل های موجود با بهره گیری از ظرفیت دانشگاهی استان، همکاری در تعریف، تبیین و پیاده سازی پروژه های زیرساختی، توسعه و ارائه خدمات ارزش افزوده و تولید محتوای دیجیتال بر بسترهای شرکت و ... اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، میزان کل سرمایه گذاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در استان کرمان پنج هزار و 163 میلیارد ریال است که 2 هزار و 23 میلیارد ریال از این حجم سرمایه گذاری در این استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

میزان سرمایه گذاری برنامه ریزی شده بر اساس پیش بینی انجام شده توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در سال جاری 2 هزار و 72 میلیارد ریال است که از ابتدای سال جاری تاکنون 688 میلیارد ریال در استان کرمان سرمایه گذاری شده است.

هم اکنون تعداد مشترکین فعال ایرانسل در استان کرمان، یک میلیون و 292 هزار و 362 نفر است که در این راستا 59 شهر و 67 دهستان در کرمان زیر پوشش نسل دوم، 50 شهر زیر پوشش نسل سوم، 24 شهر نیز زیر پوشش نسل چهارم، 41 شهر هم در برنامه راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه قرار دارد.

انتهای پیام/ح

تفاهم همکاری ایرانسل بااستانداری کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی