Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید چیت چیان عصر دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سد و قفل کشتیرانی مارد و پایین‌ دست بهمنشیر که در آبادان برگزار شد افزود:خدمت کردن به مردم شریف خوزستان بخصوص آبادان و خرمشهر که خون شهیدان زیادی در آن ریخته شد یک وظیفه است.
وی اظهار داشت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان، فرمانداران، مسئولان سازمان آب و برق و سایر مدیران صنعت آب و برق در این استان برای احیاء زمین های کشاورزی و همچنین تامین آب این استان زحمات زیادی کشیده اند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو گفت:خوشبختانه امروز با سفر به استان پر برکت استان خوزستان در منطقه آبادان و خرمشهر، اهواز، شوش و رامهرمز طرح‌ هایی را شروع یا افتتاح کردیم که جزو طرح های ارزشی کشور به شمار می روند.
چیت چیان افزود: شبکه آبیاری زهکشی آبادان، شبکه چوئبده، شلمچه، دهکده ولیعصر (عج)، رامهرمز و اراضی در شهرستان شوش مجموعه شبکه ‌های آبیاری و زهکشی است که امروز به بهره ‌برداری رسید.
وی مجموع اعتبار این طرح ها را 2 هزار و 650 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:مجموع اعتباراتی که برای احداث این شبکه ‌ها هزینه شده نه به قیمت روز بلکه به قیمت دفتری که از سال‌ های قبل این فعالیت‌ ها شروع ‌شده بود، می باشد.
وزیر نیرو تصریح کرد:وزارت نیرو برای اصلاح کار و احیاء نخیلات در استان خوزستان به دنبال راهکارهایی بود که با اتکا به طرح‌ های ارائه ‌شده از سوی مشاوران صاحب‌ نام در سطح ملی و جهانی اقدام به تعریف پروژه کردیم.
چیت چیان با اشاره به اینکه اگر طرح اروندرود را به تنهایی اجرا کنیم باز مشکل بهمنشیر حل نمی ‌شود گفت: در حال حاضر طرح سد بالادست بهمنشیر 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا چهار ماه آینده به بهره برداری می ‌رسد.
عملیات ساخت سدهای مارد و پایین ‌دست بهمنشیر با حضور حمید چیتچیان وزیر نیرو عصر دوشنبه در شهرستان‌ های آبادان و خرمشهر آغاز شد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: در فروردین‌ماه ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از رفع تصرف 75 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این میزان قریب به 22 هکتار مربوط به شهرستان سنندج، 15 هکتار مربوط به شهرستان بیجار ، 10هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: مبارزه بی‌امان با فساد جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی در استان است.

حسینی با هشدار به متصرفان اراضی ملی و دولتی، یادآور شد: هر گونه تصرف این اراضی و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و منابع‌طبیعی خلاف قانون است و با مرتکبان آن وفق مواد قانونی برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر