Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:52:10 GMT

کلاهبرداری جدید؛ فروش یک حواله ۲۰۰۸به ۱۸ نفر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۱۱۹۹

کلاهبرداری جدید؛ فروش یک حواله ۲۰۰۸به ۱۸ نفر

با وجود اعلام ایران خودرو که حواله های ۲۰۰۸ قابل انتقال به فرد دیگری نیست، در بازار داغ حواله‌ها دیده شده یک حواله به ۱۸ نفر فروخته شده است.

به گزارش تسنیم، از اول تیرماه امسال فروش پژو 2008 آغاز شد و مطابق اعلام شرکت ایران خودرو این محصول در دو مرحله طی روزهای اول و سوم تیرماه به فروش رسید. اما نکته قابل توجه در فروش این محصول داغ شدن بازار فروش حواله‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نحوی که هنوز سه روز از فروش 2008 توسط شرکت نگذشته بود که بازار سیاه خریدو فروش حواله آن در فضای مجازی آغاز شد. دلالان در تبلیغات خود پیش پرداخت 72 میلیون تومانی را برای حواله ها در نظر گرفته و اقدام به فروش آن می‌کردند.

البته بازار داغ خرید و فروش حواله‌ها باعث شد تا ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کند که "امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و زمینه بروز مشکلات را در صورت انتقال حواله ها به وجود خواهد آورد."

ایران خودرو تأکید کرده که "با توجه به اینکه امکان صلح در این طرح وجود ندارد، فروشندگان شیوه وکالتنامه ای را برای این انتقال در نظر گرفته اند؛ حال آنکه این وکالت حتی در صورت ثبت قانونی و محضری نیز بدون دخالت، اطلاع و تائیدشرکت به عنوان طرف اصلی قرارداد فروش محصول تنظیم می شود و ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل خودرو به فرد خریدار ندارد."

با این وجود همچنان حواله های پژو 2008 در سطح بازار به فروش می‌رسد به عنوان نمونه در بازار دیده شده که یک حواله در چندین مورد به 18 نفر فروخته و شخص فروشنده نیز متواری شده است. در این زمینه به نظر می‌رسد مردم برای جلوگیری از ضرر نسبت به خرید این حواله‌ها اقدام نکنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

با توجه به همزمانی اجلاس ایران و آفریقا و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024، تهران از پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 میزبان تعداد زیادی از مقامات اقتصادی خصوصی و دولتی 35 کشور آفریقایی است. اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در شرایطی آغاز می‌شود که به دعوت دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات پرشماری از 35 کشور آفریقایی به ایران آمده‌اند و قرار است در 12 زمینه مختلف از جمله صنعت، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، گردشگری، بانک، عمران و شهرسازی، فناوری اطلاعات و... مبادلات بین طرفین تسهیل شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777، به دنبال همکاری بین‌المللی

با توجه به زمینه‌های متنوع در راستای همکاری تجاری بین ایران و 35 کشور آفریقایی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات، نمایندگی مدیران خودرو 777 نیز فرصت را مغتنم شمرده و در نمایشگاه جنبی این اجلاس واقع در سازمان مدیریت صنعتی حضور می‌یابد. از جمعه هفتم تا دهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی، غرفه مدیران خودرو 777 پذیرای گروه‌های تجاری و مقامات آفریقایی و همچنین نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی کشوری خواهد بود که تمایل به آشنایی بیشتر با صنعت و تجارت خودرو در ایران دارند.

غرفه مدیران خودرو 777 در این رویداد، یکی از بهترین و جدیدترین محصولات خود یعنی اکستریم VX را به نمایش گذاشته و کارشناسان فروش و طرح جایگزینی خودرو از این نمایندگی نیز آماده پاسخگویی به مهمانان این برنامه خواهند بود. مدیران خودرو به عنوان ویترین جذاب صنعت ساخت و مونتاژ خودرو در ایران، قطعا یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه خواهد بود و برای نخستین بار است که یک نماینده از صنعت خودرو در این نمایشگاه حاضر می‌شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777 هم‌اکنون با 5 شعبه در استان تهران و البرز آماده ارائه تمام خدمات از مرحله ثبت نام تا فروش نقدی و فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو و خدمات پس از فروش و جایگزینی خودروهای نو به جای کارکرده است. همچنین خدمات فروش نمایندگی مدیران خودرو 777، هفت روز هفته از طریق 4 کارشو و شوروم برای برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم نیز در دسترس مشتریان است.

کد خبر 847453

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حواله علی پی
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!