Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با اعلام این خبر گفت: امسال وضعیت مصرف برق در سطح کشور افزایش چشمگیری داشته و این طرح در راستای اجرای برنامه های مدیریت مصرف و طرح های پاسخگویی بار انجام می شود.

وی افزود: با وجود اینکه استفاده از انواع لامپ های پر مصرف(التهابی، مدادی، خیاری، گازی وات بالا،پروژکتورهای پر مصرف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) طی بخشنامه هیئت وزیران از سال 1387 ممنوع می باشدولی هنوز هم شمار معدودی از واحد های تجاری اقدام به استفاده از این لامپ های می کنند.

کاظمی با اشاره به همکاری خوب مشترکین تجاری در ادوار گذشته این طرح، بیان کرد: استفاده از لامپ های کم مصرف هم به صرفه مشترکین تجاری است و هم صنعت برق را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری می کند.

وی تشریح کرد: هفتمین دوره طرح جمع آوری لامپ های پر مصرف مشترکین تجاری در سطح کلانشهر تبریز، اسکو و آذرشهر با اخذ مجوز های قانونی از دادستان انقلاب تبریز و هماهنگی های انجام یافته با مجمع محترم امور صنفی تبریز، اجرا می شود.

کاظمی در خصوص نحوه اجرای این برنامه اضافه کرد: این طرح با اطلاع رسانی و ارائه فرم اخطار به مشترکین تجاری استفاده کننده از انواع لامپ های ممنوعه پر مصرف، آغاز و در مرحله بعد لامپ های پرمصرف این واحد ها توسط 12اکیپ عملیاتی بطور کامل جمع آوری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطرنشان شد: وزارت نیرو برنامه های متعددی برای پیک سایی دارد که این برنامه ها بیشتر جنبه تشویقی داشته و با همکاری مشترکین اجرا می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز