Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس باقری مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «وضعیت بیمه دانش‌آموزی و سطح خدمات و مدت زمان آن چگونه است؟»، اظهار داشت: بیمه حوادث دانش‌آموزی برای یکسال کامل است و با شروع مهر ماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه، ادامه می‌یابد.

وی افزود: دانش‌آموزان یا همان محصلان در این یکسال هر جایی و در هر زمان شبانه‌روز که باشند می‌توانند از خدمات بیمه حوادث استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی اگر در مدرسه، منزل و یا حتی در مسافرت باشند و حادثه‌ای برای آنها رخ دهد می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

باقری با اشاره به روند و چگونگی استفاده از بیمه حوادث دانش‌آموزی، گفت: بیمه حوادث دانش‌آموزی به صورت 24 ساعته محصلان را تحت پوشش دارد و در هر زمانی که حادثه‌ای رخ داد می‌توانند با مراجعه به مدرسه و دریافت معرفی‌نامه به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کرده و غرامت دریافت کنند.

وی افزود: برخی اطلاع ندارند و فکر می‌کنند که بیمه حوادث دانش‌آموزی تا خردادماه است، اما بیمه حادثه دانش‌آموزان یکسال کامل و تا پایان شهریورماه در تمام شبانه روز و در هرجایی که باشند، اعتبار دارد.

مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این بیمه سقف دارد؛ ضمن اینکه دانش‌آموزان در راستای کار مدرسه، اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد، غیر از بیمه حادثه از بیمه مسئولیت مدنی هم امکان استفاده دارند مانند حوادثی که در زنگ ورزش برای دانش‌آموزان رخ می‌دهد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حوادث رخ داده در هفته گذشته اظهار کرد: از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ سامانه ثبت حوادث ۶۴۷ مورد حادثه ویژه را ثبت کرده که نسبت به هفته قبل از آن کاهش ۱۵ درصدی داشته است؛ طی این مدت ۲۶۶ مورد حادثه ویژه ترافیکی و ۳۸۱ مورد از آن‌ها حادثه ویژه‌ غیرترافیکی بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۴۶۸ نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های درمانی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند و ۱۶۸ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در هفته گذشته در حوادث ترافیکی و تصادفات ۱۵۹۴ نفر در کشور مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد ۱۳۳۴ نفر به بیمارستان‌ها اعزام و ۲۰۹ نفر در محل حادثه درمان شده‌اند و ۵۱ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند. بیشترین حوادث ویژه ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و فارس ثبت شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته ۳۸۱ مورد حادثه ویژه غیر ترافیکی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۸۷۴ نفر شده است از این تعداد ۵۰۹ نفر به بیمارستان‌ها اعزام، ۴۱۹ نفر در محل درمان و ۱۱۷ نفر فوت شده‌اند. مهمترین حوادث ویژه غیر ترافیکی شامل ریزش کوه در جاده چالوس، مسمومیت با قارچ در شیراز، نشت گاز در شیراز، سیل در خراسان جنوبی، مسمومیت با مونوکسید کربن در تبریز، انفجار انبار دخانیات و فندک در قزوین، مسمومیت غذایی در مشهد و انفجار بر اثر نشت گاز در سمنان بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894987

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در بابل
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟