Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:15:08 GMT

شگفتي يک جمله عجيب در جذب آقايان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۲۲۹۲

خبرگزاري آريا -

 
 

 
زندگى زناشويى، تشکلى است که بر پايه محبت، بنا نهاده شده و اين امر، نقشى حياتى را در آن بازى مى کند؛ عنصرى که خداوند متعال از آن به عنوان نشانه اى از خود نام برده است. اگر چه اندکى از اين سرمايه را خداوند در ابتداى زندگى زناشويى به زن و مرد عطا فرموده، ولى بايد آن را چون نهالى دانست که لازم است حفظ و بارور شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

محبت

 

محبت، انسان را به سوى همشکلى و همسانى با معشوق مى کشاند و اين علاقه که در اعماق جان انسان است، باعث مى گردد تا محب به صورت محبوب در آيد. همسر هر فرد، مى تواند مهم ترين محبوب و همراه او باشد. اگر در انتخاب همسر، محور، ايمان و حب پروردگار باشد، مى توان اميدوار بود که اين ازدواج، منجر به زندگى اى شود که هدف و شالوده آن، رسيدن به قرب الهى است و اين که زن و مرد، هر دو تصميم بگيرند که اين عشق و علاقه زمينى را نردبانى سازند براى دست يافتن به رضاى پروردگار».

 

اکنون به چند روش براى ابراز محبت و افزايش مهر و عطوفت بين همسران، اشاره خواهيم کرد:

 

زن مطيع، فرمانرواى قلب شوهر است

 

يکى از مهم ترين و حياتى ترين حس هايى که مردان به آن علاقه دارند، حس مالکيت و مديريت است. از سوى ديگر، براى حفظ کيان خانواده، لازم است زنى که به زندگى و شوهر خود علاقه مند است، از شوهر خود اطاعت کند و بداند که اگر در تمام شئون زندگى، مطيع او باشد، مهرش چنان در دل مرد نفوذ مى کند که حاضر است براى زن و زندگى اش، هر فداکارى و ايثارى انجام دهد و بهترين حس ها را به همسر خود بدهد و بدين ترتيب است که هم مرد راضى است و هم زن.

 

زنان به کارهاى کوچکى هم که مردان برايشان انجام مى دهند، امتياز مى دهند

 

اغلب مردان چنين تصور مى کنند که بايد کارى بزرگ و حيرت آور براى همسر خود انجام دهند تا مورد تحسين و قدردانى او واقع شوند و اين تصور، باعث مى گردد تا مرد دست به کارى نزند که خشنودى زن را برانگيزد؛ مگر زمانى که بتواند کار بزرگى انجام دهد؛ در حالى که زنان براى کارهاى به ظاهر کوچک مردان نيز امتياز قائل هستند. براى مثال، يک مرد مى تواند براى سالگرد ازدواج يا تولد همسرش، يک متن محبت آميز بنويسد و يا هداياى کوچکى مانند عطر، شکلات يا شيرينى مورد علاقه همسر و يا گل تهيه کرده، به همسرش بدهد و آن گاه معجزه اين کار خود را در ايجاد و افزايش علاقه بين خود و همسرش، به تماشا بنشيند.

 

محبت، مانند سيم برقى است که از وجود محبوب به محب وصل مى گردد و صفات محبوب را به وى منتقل مى سازد و اين جاست که انتخاب محبوب، اهميت مى يابد. به نظر مى رسد که همسر هر فرد، مى تواند مهم ترين محبوب و همراه او باشد

 

اسم همسرتان را نيکو و به بهترين حالت صدا بزنيد

 

به خاطر داشته باشيد که اسم يک شخص براى او، شيرين ترين و مهم ترين کلمات در تمام زبان هاست. اشخاص به قدرى به اسم خود علاقه دارند که مى کوشند به هر قيمت که شده، در خاطرها بماند. يکى از موجبات جلب محبت، نام بردن اشخاص با عناوين احترام آميز و اسم هايى است که طرف مقابل آنها را دوست دارد. بعضى همسران به اشتباه فکر مى کنند از آن جا که با همسر خود صميمى هستند، لازم نيست اسم او را به احترام صدا بزنند؛ در حالى که بايد به خصوص در بين افراد ديگر، اسم همسرتان را به نيکى ببريد. اين کار، يکى از راه هاى جلب محبت همسران مى باشد. پيامبر گرامى اسلام صلى الله عليه وآله نيز در حديثى يکى از راه هاى جلب محبت افراد را صدا کردن و خواندن آنها به محبوب ترين نام هايى که دوست دارند، دانسته است.


 

آقايان، پيام هاى ديدارى را دريافت مى کنند و خانم ها پيام هاى شنيدارى را دوست دارند

 

مردان، زنانى را دوست دارند که به سلامت و زيبايى خود اهميت مى دهند. زنان بايد سعى کنند با برخى فعاليت هاى


 

جسمانى، نظير قدم زدن و نرمش، بر سلامت و زيبايى طبيعى و خدادادى خود بيفزايند تا بيشتر مورد توجه همسران خود قرار بگيرند. بايد توجه داشت که اگر زنى، خود حس خوبى نسبت به خود نداشته باشد، همسرش به طبع نمى تواند حس خوبى نسبت به او داشته باشد؛ پس زن، بايد زيبايى را از درون خود بجويد؛ صرف نظر از اين که چقدر تلاش مى کند تا زيباتر به نظر آيد. همواره اين را بايد به خاطر داشت که زيبايى، از درون تراوش مى کند. هنگامى که از درون، احساس خوبى داشته باشيد، خوب از خودتان مواظبت کرده، عزت نفس زنانه تان را بيشتر مى کنيد و يقيناً اين در بيرون نيز نمايان مى گردد.

 

در مقابل، زنان، پيام هاى سمعى را بيشتر دوست دارند؛ مثل اين که همسرشان به آنها بگويد تا چه حد آنها را دوست دارند و از آنها حمايت مى کند. پس مردان بايد سعى کنند محبت نهفته در دل خود را با گفتن جمله «دوستت دارم» به همسرشان، آشکار و عيان سازند.

 

 

مردان بايد روحيه هميشه متغير و متموج زنان را درک کنند

 

مردان بايد توجه داشته باشند که زنان، حالت متغير دارند و روحيه شان مدام در حال تغيير است؛ گاهى شاد و گاهى بسيار غمگين، گاهى اميدوار و گاهى مأيوس و نااميد مى باشند. دانستن اين نکته براى مردان، امرى مهم و ضرورى است. اگر مرد از اين حالت زن آگاه باشد، هرگز از تغيير روحيه اى که يکى از علل آن، تغييرات هورمونى زن است، نگران نمى شود؛ بلکه سعى مى کند همسر خود را درک کند و به او کمک کند تا روحيه خود را باز يابد.

 

زنان شاد، خرسند و سرزنده، روشن کننده دل هستند

 

با خودتان تعهد کنيد که باور داشته باشيد در جايگاه خود، فرد قابل احترام و مهمى هستيد. اگر عزت نفس نداشته باشيد، به احتمال فراوان، هيچ کس ديگر هم به شما احترام نمى گذارد. عزت نفس، از صادق بودن با خود سرچشمه مى گيرد. ممکن است در ابتداى زندگى، ويژگى هاى جسمانى از اهميت بيشترى برخوردار باشند؛ اما پس از مدتى، اين اهميت رنگ مى بازد و آن چه مهم و ضرورى است، ويژگى هاى شخصيتى زن است. زنانى که هميشه شاد هستند و در مورد خود احساس خوبى دارند، بيشتر مورد توجه همسرشان هستند و از جذابيت بيشترى برخوردارند. ناخرسندى و همواره از همه چيز شکايت کردن، مرد را خسته کرده، شور و نشاط زندگى را از او مى گيرد. يکى از راه هاى مهرورزى به مرد، اين است که زن، دست از شکايت دائمى از زمين و زمان بردارد.

 

همان گونه که مردان مى توانند با جمله دوستت دارم، قلب همسر خود را تسخير سازند و او را صاحب حسى خوشايند کنند، زنان نيز مى توانند با گفتن جملاتي مثل «من در کنار تو آرامش مى يابم» يا «خيلى خوشحالم که مى توانم به تو تکيه کنم»، مرد را سرشار از عشق و محبت کنند و او را بيش از پيش، به خود علاقه مند سازند

 

براى زن خود، حق ناراحت شدن قائل باشيد

 

اگر شما يک مرد هستيد، بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که زن ها وقتى حاضرند به حرف هاى شما گوش بدهند که برايشان حق ناراحت شدن قائل باشيد. يکى از شيوه هاى رايج شروع کردن دعوا بين همسران، بى اعتبار دانستن احساسات و افکار زن است. وقتى مرد مى گويد: «آخه واسه چى ناراحتى» يا «اين که ناراحتى نداره» و يا «اين موضوع اين قدر مهم نيست»، براى زن خيلى گران تمام مى شود و زن، اين چنين تلقى مى کند که نمى تواند حتى از احساسات خود صحبت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم

تیم ملی امید آقایان برابر تیم کشور روسیه و شهر خانتی مانسیسک که در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار داشت به رقابت پرداخت و با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ به پیروزی رسید و تیم ملی بانوان برابر تیم عراقی از شهر بغداد که در جایگاه نهم قرار داشت با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و با احتساب این نتایج تیم ملی امید آقایان هم‌اکنون در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان در جایگاه ششم جدول رده‌بندی و ۱۵ تیمی مسابقات قرار دارند. تیم ملی امید آقایان در فاصله‌ای بسیار نزدیک و ۲ امتیازی با تیم صدرنشین و نماینده روسیه میزبان قرار دارد و هم‌اکنون با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم ملی بانوان نیز با ۹ امتیاز تیمی در رتبه ۶ جدول ۱۵ تیمی مسابقات شهر‌های آسیا قرار گرفته است و به دنبال بهبود رتبه خود طی دور پایانی است. دور نهم و پایانی این پیکار‌ها فردا برگزار می‌شود و طی این دور حساس تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و مقام سومی مسابقات مشخص خواهد شد.

عملکرد ایرانی‌ها در این تورنومنت مورد تمجید روس‌ها و شطرنج‌بازان دیگر کشور‌ها قرار گرفته، زیرا چندین سال از این مسابقات دور بودند، اما امسال به همت سرپرست فدراسیون شطرنج اعزام به این مسابقات صورت گرفت و ایران هم‌اکنون نیز مدعی کسب عنوان در این جام معتبر آسیایی است.

تیم ملی امید آقایان در صورت کسب پیروزی و حداکثر امتیازات در دیدار فردا و از دست دادن امتیاز توسط صدرنشین شانس بسیار خوبی نیز برای کسب عنوان قهرمانی دارد؛ در غیر این صورت کسب مقام دومی ایران در این تورنومنت قطعی است. از آن طرف تیم ملی بانوان نیز می‌تواند امیدوار به کسب امتیاز و ارتقاء جایگاهش باشد، زیرا در دور‌های گذشته همواره میان ۴ یا ۵ تیم اول قرار داشت.

گفتنی است؛ تیم ملی امید آقایان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی بانوان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!