Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری کاشان از تیم داری در لیگ برتر هندبال کناره گیری کرد، این چهارمین تیم قهرمانی است که در چهار فصل گذشته لیگ برتر هندبال از تیم داری در فصل بعد، انصراف می دهد.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال شهرداری کاشان، قهرمان لیگ برتر فصل ۹۶ بود که مجوز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرد اما از ادامه تیم داری در این رشته و البته سایر رشته های ورزشی کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری کاشان اولین تیم قهرمانی نیست که در رشته هندبال انصراف می دهد. در هر چهار لیگ برتر هندبال اخیر هر چهار قهرمان کناره گیری کرده اند. سپاهان، ثامن الحجج، منیزیوم فردوس و شهرداری کاشان چهار تیمی هستند که بعد از قهرمان شدندر سال های اخیر از ادامه تیم داری در این رشته انصراف داده اند.

تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب می کند، اما انصراف تیم های قهرمان کمی بعد از پایان فصل سبب می شود که بازیکنان آن تیم ها از حضور در جام باشگاه های آسیا محروم شوند. اتفاقی که سال گذشته برای منیزیم فردوس و بازیکنان آن و اکنون برای شهرداری کاشان رخ داد.

اکنون نیز باید منتظر ماند و دید سهمیه جام باشگاه های آسیای شهرداری کاشان به تیم هندبالی دیگری خواهد رسید یا همانند سال گذشته، هندبال ایران تنها یک نماینده در جام باشگاه های آسیا خواهد داشت؟

علیرضا حبیبی سرمربی فصل گذشته تیم هندبال شهرداری کاشان، در گفت و گو با ایسنا بعد از انحلال این باشگاه اظهار کرد: حال با انحلال این باشگاه، امتیاز این تیم به هیات هندبال استان اصفهان واگذار خواهد شد. هیات هندبال استان اصفهان می تواند هر تیمی از استان خود را جایگزین شهرداری کاشان در لیگ برتر هندبال کند.

او در مورد جایگزین شهرداری کاشان در جام باشگاه های آسیا هم گفت: قطعا اگر تیم جایگزین شده توانایی حضور در جام باشگاه ها را از هر نظر داشته باشد می تواند از این سهمیه استفاده کند، حق مسلم استان اصفهان است که نماینده ایران در جام باشگاه ها باشد. البته فولاد مبارکه سپاهان نیز در رده سوم لیگ قرار گرفته و تیمی اصفهانی است. به هرحال این تصمیمی است که مسئولان باید در باره آن نظر دهند.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: جای تاسف است که تیم هایی بدون پشتوانه و بدون تفکر در لیگ های برتر حاضر می شوند و به دلیل این مشکلات کناره گیری می کنند. این انصراف ها تبعات زیادی برای هندبال ایران خواهد داشت. این تیم با انحلالش و مشکلاتی که در قرارداد مالی بازیکنانش که عمدتاً ملی پوش هستند ایجاد کرده، روند تمرینات تیم ملی را هم تحت شعاع خود قرار می دهد. بازیکنی که با دغدغه مالی وارد اردوی تیم ملی شود قطعا بدون آرامش خواهد بود و برنامه های تمرینی خوب پیش نخواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال