Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@03:02:53 GMT

استقلال 96؛ تيم نقاش و مشت زن ها

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۲۶۰۷

خبرگزاري آريا - با پيوستن سرور چپاروف به استقلال خيلي ها متعجب شده اند ولي به نظر مي رسد سرمربي جوان آبي ها براي حضور او برنامه ويژه اي دارد.


به گزارش "ورزش سه"، با حضور سرور چپاروف در استقلال اين تيم حالا 4 هافبک بازيساز دارد ضمن اينکه اين تيم 4 هافبک دفاعي درجه يک را هم در اختيار خواهد داشت.

در استقلال هم اکنون اميد ابراهيمي، فرشيد باقري، روزبه چشمي و اميد نورافکن به عنوان هافبک دفاعي و مجتبي جباري، چپاروف، فرشيد اسماعيلي و داريوش شجاعيان به عنوان هافبک پشت مهاجم حضور دارند و با اين شرايط سرمربي استقلال کار سختي براي انتخاب ترکيب اصلي خود در هر بازي خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما منصوريان براي حضور اين تعداد هافبک وسط در تيمش دليل کافي دارد چرا که در اين فصل قصد دارد از سيستم 2-4-4 باکس بازي کند، سيستمي که در آن دو بازيکن پست 6 و دو بازيکن پست 10 بازي مي کنند و طبيعي است که منصوريان براي اجراي اين سيستم نياز به بازيکنان زيادي در پست هافبک وسط دارد.



در اين شکل از بازي تيم وينگر ندارد و با حضور دو هافبک دفاعي و دو هافبک پشت مهاجم در کنار هم يک مربع در وسط زمين تشکيل مي شود. در اين سيستم چون تيم وينگر راست و چپ ندارد يکي از هافبک هاي پشت مهاجم متمايل به راست در وسط زمين قرار مي گيرد و ديگري متمايل به چپ مي شود تا آنها بتوانند از تمام نقاط زمين دو مهاجم تيم خود را به خوبي تغذيه کنند.

در سيستم 2-4-4 باکس نقش مدافعان کناري بسيار مهم است چراکه تيم در اين سيستم وينگر ندارد و آنها بايد اين توانايي را داشته باشند که در حملات اضافه شوند و بتوانند سانترهاي دقيقي روي دروازه حريف ارسال کنند.

نکته جالب اين است که استقلال فصل گذشته هم در بعضي از بازي ها زماني که بهنام برزاي و فرشيد اسماعيلي هم زمان در زمين بازي مي کردند و البته علي قرباني به عنوان مهاجم در کنار کاوه رضايي بازي مي کرد با اين سيستم بازي کرده بود و منصوريان با سيستم 2-4-4 باکس بيگانه نيست.



در سيستم 2-4-4 باکس منصوريان به خوبي مي تواند سيستم دفاع- ضد حمله را در زمين بازي پياده کند چراکه هافبک هاي دفاعي استقلال توپ ها را به صورت مستقيم از عقب زمين براي مهاجمان ارسال مي کنند و دو هافبک بازيساز مي توانند به خوبي از توپ هاي برگشتي موج دوم حمله را تشکيل بدهند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)