Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:49:22 GMT

مسواک خودکار برای صرفه جویی در وقت!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۲۸۱۶

مسواک خودکار برای صرفه جویی در وقت!

اخیراً مسواک خودکار جدیدی ابداع شده است که کل دندان ها را در طول ۱۰ ثانیه تمیز می کند.

سایت کلیک: بیشتر مردم صبح هنگام بیدار شدن از خواب و شب هنگام خوابیدن دندان های خود را مسواک می زنند. هر چند مدت زمانی که هر فرد در هر نوبت مسواک زدن صرف می کند کوتاه به نظر می سد اما در تازه ترین بررسی ها مشخص شده است که هر فرد در مجموع به طور متوسط مدت زمانی معادل ۱۰۰ روز را در طول زندگی خود به مسواک زدن اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از این رو برای صرفه جویی در زمان، مسواک خودکار جدیدی به نام Amabrush طراحی شده است که به صورت تمام خودکار کار می کند و کل دندان های فرد را در مدت زمانی حدود ۱۰ ثانیه تمیز می کند و بنابراین به فرد در صرفه جویی زمان کمک می کند.


از آنجایی که این مسواک تقریبا به طور کامل در دهان قرار میگیرد، برای تمیز نگه داشه شد‌ن آن در ساخت آن از مواد سیلیکونی آنتی باکتری استفاده شده است. این ماده می تواند در حدود ۹۹ درصد از باکتری ها را از بین ببرد. برس های این مسواک خودکار در هر طرف در زاویه ۴۵ درجه قرار گرفته اند تا بتوانند به خوبی دندان ها را تمیز کنند. بسیاری از دندان پزشکان معتقدند طرز قرار گیری برس مسواک در تمیز کردن دندان ها بسیار مهم است. به عقیده بهترین زاویه قرار گیری برس مسواک زاویه ۴۵ درجه است. برس این مسواک خودکار از مواد بسیار لطیفی ساخته شده است که هیچ گونه آسیبی به لثه وارد نمی کنند و از طرفی به خوبی دندان ها را تمیز می کنند. در داخل دهان گیر این مسواک خودکار کانال های بسیار ریزی تعبیه شده است که برای تزریق خمیر روی دندان ها در حین مسواک زدن مورد استفاده قرار می گیرند. تمیز کردن دندان با استفاده از این مسواک خودکار بسیار ساده و آسان است و نیاز به هیچ ابزار خاص دیگری نیست. از طرفی مانند تمامی مسواک های معمولی ، برس این مسواک خودکار نیز باید هر ۳ تا ۶ ماه نسبت به میزان مصرف تعویض شود.



در داخل این مسواک کپسول خمیر دندان تعبیه شده است که با فشار دادن دکمه آن خمیر دندان مایع تبدیل به فوم می شود و روی دندان ها در حین مسواک زدن تزریق می شود. خمیر دندان مصرفی در این مسواک ها در ۳ نوع آبی برای تازگی و طراوت بیشتر، صورتی برای دندان های حساس و سفید برای سفیدی بیشتر در دسترس کاربران ین دستگاه قرار گرفته است. در این مسواک خودکار از ارتعاش نسبتاً شدید برس مسواک برای تمیز کردن دندان ها استفاده می شود. چون تمام دندان ها هم زمان تمیز می شوند بنابراین کل مدت زمان مسواک زدن کمتر از ۱۰ ثانیه طول خواهد کشید. بر اساس بررسی های انجام شده زمان مسواک خودکار زدن با مسواک های معمولی در هر نوبت برای هر فرد در حدود ۱۲۰ ثانیه است.

باتری استفاده شده در این مسواک خودکار قابل شارژ بوده و در هر بار شارژ برای ۲۸ بار استفاده از مسواک خودکار مناسب است. یعنی در هر بار شارژ می توان از مسواک خودکار به مدت دو هفته و دو بار در روز استفاده کرد.

می توان بر روی هر دسته از چند برس استفاده کرد. در این مسواک برای وصل کردن برس به دسته از آهنرباهای بسیار قوی استفاده شده است که نه تنها امکان نصب سریع و آسان برس به دسته را فراهم می کند بلکه به راحتی می توان برس را از دسته جدا کرد. قیمت کل مجموعه مسواک خودکار که شامل دسته، برس و باتری به همراه خمیر دندان است در حدود ۹۰ دلار تخمین زده شده است. و قیمت هر خمیر دندان و برس به صورت جداگانه ۱۰ دلار است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودرو‌های آمریکا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودرو‌های سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسور‌هایی برای تشخیص اینکه خودرو‌ها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و شب می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟