Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:52:39 GMT

جنازه دختر گمشده پارس‌آبادي کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۳۰۹۶

خبرگزاري آريا - فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: جنازه آتنا اصلاني دختر گمشده پارس‌آبادي بعد از 20 روز تلاش شبانه‌روزي مراجع مربوطه کشف شد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، اکبر صمدي اظهار داشت: به دنبال مفقود شدن دختر خردسال پارس‌آبادي تحقيقات و پيگيري‌هاي شبانه‌روزي براي پيدا شدن اين کودک 7 ساله توسط پليس تخصصي آگاهي و مراجع قضايي و نيز اعضاي شوراي تامين شهرستان و مسئولان استاني آغاز و در نهايت جسد آتنا اصلاني امروز در پارس‌آباد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: جنازه آتنا اصلاني دختر گمشده پارس‌آبادي بعد از 20 روز تلاش شبانه‌روزي مراجع مربوطه کشف شد.

اکبر صمدي اظهار داشت: به دنبال مفقود شدن دختر خردسال پارس‌آبادي تحقيقات و پيگيري‌هاي شبانه‌روزي براي پيدا شدن اين کودک 7 ساله توسط پليس تخصصي آگاهي و مراجع قضايي و نيز اعضاي شوراي تامين شهرستان و مسئولان استاني آغاز و در نهايت جسد آتنا اصلاني امروز در پارس‌آباد کشف شد.

وي افزود: با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته که در محل نصب بوده و پس از اعتراف يک از مظنونان دستگير شده در اين پرونده سرانجام جسد اين دختر 7 ساله در پارس‌آباد کشف شد و مراحل قانوني در اين زمينه در حال انجام است.

رئيس شوراي تامين شهرستان پارس‌آباد با ابراز همدردي با خانواده آتنا اصلاني گفت: انتظار مي‌رود که مردم منطقه از هرگونه التهاب‌آفريني خودداري کرده و با حفظ آرامش پيگيري اين پرونده را به مراجع انتظامي و قضايي واگذار کنند تا اشد برخورد با قاتل اين دختر خردسال انجام شود.

صمدي با اشاره به کار تخصصي و پيگيري‌هاي شبانه‌روزي پليس تخصصي آگاهي مراجع قضايي و مربوطه در اين حوزه بيان کرد: همکاري و تلاش تمامي مراجع امنيتي، انتظامي و قضايي و پيگيري‌هاي مردمي در زمينه اين پرونده شايسته قدرداني است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصريح کرد: جزئيات اين پرونده بعد از بررسي‌هاي لازم اطلاع‌رساني مي شود که به منظور بررسي و برخورد لازم و قاطع با قاتل و عاملان اين حادثه وحشتناک بايد مردم همکاري لازم را داشته و از ايجاد جو ملتهب در شهرستان منطقه کنند تا در روزهاي آينده اطلاعاتي توسط مراجع مربوطه در اختيار مردم قرار گيرد.
تسنيم
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • فیلم| «یسنا»، دختر گمشده ی گلستانی پیدا شد
  • یسنا سالم پیدا شد
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد