Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روزنامه باني فيلم: « Tubelight» فيلم هندي محصول 2017 درباره جنگ داخلي در هند ساخته کبير خان است که بر مبناي فيلمنامه‌اي به قلم خودش شکل گرفته است. اين فيلم را سلمان خان و کبير خان به اتفاق تهيه کرده‌اند و داستان فيلم در باره جنگ داخلي هند در سال 1962 است و سلمان خان در آن در نقش اصلي بازي کرده که شخصيتي هندي را ارايه مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ خان نيز در نقشي متفاوت و در شمايل يک جادوگر به نام گوگا پاشا ظاهر شده است. اين فيلم اقتباسي از فيلم آمريکايي «پسر کوچک‌» محصول 2015 است. سلمان خان در اين فيلم به دنبال برادرش است و معناي فيلم به فردي اطلاق مي‌شود که خيلي کند است و در پاسخ دادن همواره بايد کلي تلاش کند تا بتواند منظورش را ادا کند.





به نقل از تايم آف اينديا، اين فيلم که از 23 ژوئن راهي پرده‌هاي سينماها شد در همان روز نخست اکرانش بيش از 3٫2 ميليون دلار آمريکا فروخت و شانزدهمين فيلم پرفروش هند در روز نخست شد. اين فيلم در 10 روز نخست اکرانش موفق شد تا به آمار فروش 31 ميليون دلار آمريکا دست پيدا کئد که 24 ميليون دلار آن از فروش در هند کسب شده است.

سلمان خان 45 دقيقه پس از زماني که براي مصاحبه درخواست داديم از راه مي‌رسد و اين استاندارد اوست. او واقعا سريع عمل مي‌کند. اما در فيلم جديدش که سومين فيلم توليدي پس از «باجرانگي بهاجان» و «قهرمان» است- به نظر مي‌رسد کمي کند شده باشد. اما او کاملا سرحال و شاداب است و ما گفتگو با او را از جنبه‌هاي مختلف فيلم‌هايش و به ويژه نگاه او به ستاره بودن شروع مي کنيم. توضيح اين که اين مصاحبه در آستانه اکران فيلم انجام شده است.

شما يک اجراي عالي داشته‌ايد. از فيلم جديدتان «Tubelight» چه انتظاري داريد؟

– نمي‌شود درباره هيچ فيلمي پيش از اکرانش حرف زد. ممکن است فيلمي در خارج از کشور اکران شود و فروش روزهاي جمعه، شنبه ويکشنبه، يعني اولين آخر هفته اکران فيلم به خاطر شهرت شما باشد. اما بهتر است به پاسخ واقعي به فيلم نگاه کرد که کليد موفقيت فيلم است. اگر فروش فيلم روز دوشنبه پايين بيايد و سه‌شنبه و چهارشنبه هم همين روند ادامه داشته باشد؛ تازه آن موقع هست که مي‌فهميد فيلمتان چقدر موفق بوده. هيچ وقت نمي‌توانم بفهمم چطور بعضي‌ها مي‌توانند با فروش سه روز اول درباره موفقيت فيلم اظهار نظر کنند. اين طرز برخورد رياضي‌مآبانه فراتر از درک من است.

چرا اين را مي گوييد؟

– چون متغيرهاي زيادي وجود دارد. اين که کشور در فضايي صلح‌آميز باشد و فضاي کلي خوب باشد مهم است. ممکن است شما بخواهيد با 10 نفر به تماشاي فيلم برويد اما وقتي فضا مناسب نباشد نمي‌رويد. شايد از دست دوستتان هم ناراحت باشيد و او با شما چپ افتاده باشد و آن وقت باز هم سينما نمي‌رويد(مي خندد)

ببينيد در مورد فيلم ما «جي‌هو» چه اتفاقي پيش آمد: ما اجازه نداشتيم قيمت بليت را در سه روزاول افزايش بدهيم. وقتي فيلم در اين دوره خوب نفروخت، همه گفتند اين يک شکست بود. اما چند ماه بعد وقتي مردم فيلم را در تلويزيون ديدند از آن خوششان آمد. يا شايد مردم وقتي 950 روپيه براي بليت فيلم مي‌دهند قضاوت مثبتي براي آن داشته باشند حتي اگر فيلم چرند باشد، اما اگر پول کمي داده باشند، تمايل دارند درباره فيلم سخت‌تر قضاوت کنند!

بهترين تبليغ براي يک فيلم چيست؟

– پوسترهايي که درون سينماها هست، تريلر فيلم، اطلاعاتي که در روزنامه‌ها منتشر مي‌شود. هيچ چيز نمي‌تواند مانع تاثير اين تبليغات شود. اينها همه عواملي هستند که مردم را به سينماها جلب مي‌کنند. پوسترها و تريلر فيلم بهترين و ارزان‌ترين راه جلب مشتري است و مي تواند به فاصله 15 يا 20 دقيقه مردم را به سينما بکشاند.

ما قبل‌ها از اين راه‌ها براي معرفي فيلم‌مان استفاده نمي‌کرديم. در زمان ساخته شدن «Maine Pyar Kiya» (که اولين فيلم انفرادي سلمان خان بود و سال 1989 ساخته شد)، من فقط يک مصاحبه انجام دادم. هيچ شبکه خبري وجود نداشت و فيلم 100 روز، 200 روز و حتي چند سال روي اکران ماند . حالا بازار تجاري طوري شده که فيلم مي‌تواند 4 تا 6 هفته روي پرده بماند. و همه اينها به خاطر شما خبرنگارهاست!

يعني هنوز جمعه‌ که مي‌شود نگران هستيد؟

– بله، دلايل مختلفي هم دارم. وقتي قرارداد يک فيلم را امضا مي‌کني فکر مي‌کني که يک فيلم پرفروش حسابي مي‌شود، اما به يک فاجعه بدل مي‌شود. در حالي که حسابي براي اين فيلم کار کرده‌اي و اعتماد به نفس خودت را از دست مي‌دهي؛ درحالي که براي فيلم يا فيلم‌هاي ديگري هم داري کار مي‌کني. تو پايين مي‌روي، سقوط مي‌کني و همه افرادي که دارند با تو کار مي‌کنند را هم با خودت پايين مي‌کشي و همه اينها باعث نااميد شدن بخشي از طرفدارانت مي‌شود که از همه بدتر است. اين شکست هم بر تو اثر مي گذارد هم بر آنها و اين شبيه اتفاقي که در يک کار تجاري مي‌افتد نيست چون آنجا شکست يا سود بخشي از بازي است. درنهايت، تنها کاري که مي‌تواني بکني اين است که سعي کني و سخت‌تر کار کني تا در فيلم‌هاي ديگري که داري موفقيت بيشتري به دست بياوري.





براي شما 21 سال اين مرحله طول کشيد و هفت سال حتي يک مورد کاهش وعدم موفقيت نداشتيد. آيا اين به دليل تاثير پدر شما نبود(سليم خان نويسنده) که براي امضاي فيلم درست تصميم مي‌گرفت و دلايل عاطفي را درست شخصي مي‌داد؟

– ببين، من هيچ وقت کاري را براي منافعش انجام ندادم. من از ميان همه چيزهايي که به من پيشنهاد مي‌شد، بهترين را انتخاب کردم؛ پروژه‌هايي که غالبا متوسط يا بد هم بينشان بود. خوشبختانه من از خانواده‌اي هستم که بيشترمان- از جمله پدرم، سهيل ومن- مي‌توانيم بنويسيم، براي همين مي‌توانيم کارگردان را بخواهيم و همه انرژي‌مان را بگذاريم و سعي کنيم که سکانس‌ها را بهتر کنيم و سعي کنيم تا آنجا که مي‌توانيم کار بهتري ارايه کنيم.

امروز، من فيلمنامه‌هاي کاملي دارم که واقعا عالي هستند. و حتي سخت است که از ميان آنها بخواهم انتخاب کنم که سراغ کدام کار بروم! اين مرحله‌اي است که خيلي پيش نمي‌آيد، چون فيلمنامه و گروه بازيگران است که همه کار را مي‌کنند. در فيلم «باجرانگي» همه کاري که من کردم، راه رفتن بود، حمل آن دختر بچه بود و باز هم راه رفتن! در «Tubelight» نسبت عاطفي بالاتر است، براي همين هم کار در اين فيلم خيلي سخت‌تر است. «سلطان» هم سخت بود. خدا رو شکر که توانستم هر کاري لازم بود براي آن فيلم انجام بدهم. من رباط هايم را براي آن فيلم پاره کردم و بخش‌هاي مختلف بدنم براي آن فيلم آسيب ديد، زانويم کشيدگي پيدا کرد و مدتي زمان مي‌برد تا کاملا درست شود.

و حالا در «Tiger Zinda Hai» من وقتي دارم مي‌دوم شبيه يک احمق هستم ، از ساختمان‌ها بالا مي‌پرم و لگد مي‌زنم و گاهي حس مي‌کنم زانويم دارد از کاسه درمي‌آيد. خب در 52 سالگي قرارداد بازي در فيلم «رمو دسوزا» را درباره رقصيدن امضا کرده‌ام، اما حلا دارم مي‌فهمم که اين رقص همه‌اش آکروباتيک و ژيمناستيک است. اما خب من به چالش هاي جديد نياز دارم.

اين حالا يک فاز درست است. اينکه بالا بروي و پايين بيايي. اين فاز هم به سمت پايين مي‌رود. اما مي‌خواهم ببينم تا کي مي‌توانم بالا بمانم و اين موقعيت را حفظ کنم و تا آنجا که مي‌شود بالاتر بروم. در هر حال نسل جديد هم بايد نان و کره خودش را به دست بياورد و همه ما بايد از اين بابت مطمئن باشيم( با خجالت مي‌خندد)

همه شماها- امير خان، شاهرخ خان، آکشاي کومار و آجاي دوان- چنين ستاره‌هاي افسانه‌اي شديد که بسياري شماها را غيرقابل رقابت مي‌بينند.

– اين اشتباه است. من ستاره شدن راجش خانا را وقتي 9 يا 10 سالم بود ديدم. يک دهه بعد از آن ظهور کومار گوراو را ديدم. به عنوان يک بازيگر ديليپ کومار يک بازيگر بي‌نظير است. آميتاب باچان، حتي امروز، هنوز هست و هميشه هست. ستاره‌هاي ما حتي 10 درصد قدرت آنها نيست. حتي 10 درصد هم نيست! ستاره‌بودن آنها باورنکردني است.

آيا اين سوپراستار بودن شما و همه چيزهايي که ذکر کرديد بر نحوه اجرا و بازي شما تاثير مي‌گذارد؟

– بدترين چيزي که مي‌تواني انجام بدهي اين است که از خودت راضي باشي. اين واقعا بدترين کار ممکن است. در هر قدم، بايد فکر کني، تا کجا بالا آمده‌اي؛ و چطور به اينجا رسيده‌اي؟ بايد مثل فيلم اولت کار کني و اين صداقتي است که در هر شات از فيلم‌هاي من وجود دارد. وقتي فيلم « Maine Pyar Kiya» را 28 سال پيش بازي مي‌کردم، لباس دادا، دستيار، تمرکز بر آجاي کائول، گريم راجو- همه اين چيزها به من نشان مي‌دهد که چقدر بد بودم، اين که چه کارهايي نبايد مي‌کردم و چيزهاي ديگر. و بعد وقتي به سوراجي (کارگردان) اين را گفتم، او تگاهي به من کرد و گفت: هيچ معلوم است داري چکار مي‌کني؟ بايد از من پيروي کني!

«دانگال» امير خان بيش از 1000 کرور روپيه فقط در چين فروخت.

– آن کشور بزرگ است و بيش از40 هزار سالن سينما دارد و جمعيت وسيعي هم دارد. بيشتر فيلم‌هاي هاليوود در آن کشور بيش از سه برابر کشور‌هاي ديگر فروش مي‌کنند.

شما همزمان درگير « Tubelight» با کبير خان و «Tiger Zinda Hai» هم بوديد که ادامه‌اي بر « Ek Tha Tiger» اوست و توسط کارگردان «سلطان» يعني علي عباس ظفر ساخته شد. آيا اينها احساساتي متفاوت و عجيب برايتان ايجاد نمي‌کند؟‌

– نه اصلا، ابدا .


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید

 تیم مایورکا پالما اسپانیا با پیروزی باورنکردنی برابر بارسلونا اسپانیا، برای دومین بار متوالی لیگ قهرمانان اروپا را چنگ زد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش ورزش سه، در شبی که مدافع عنوان قهرمانی از فوق ستاره ایرانی‌اش مسلم اولاد قباد بهره می‌برد و حسین طیبی دیگر ملی پوش ایرانی را در اختیار نداشت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت و در پایان با نتیجه‌ای باورنکردنی از سد حریف قدرتمند خود گذشت و پس اینترموویستار اسپانیا، به دومین تیمی لقب گرفت که از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کرده است.

شاگردان وادیلو که اختلاف‌ را در دقایق پایانی چشمگیر کردند و با نتیجه پنج بر یک پیروز شده بودند، ابتدا با گل آدولفو از آبی اناری‌ها عقب افتادند، اما ثانیه‌های بعد توسط روملو به گل تساوی بخش دست یافتند و در ادامه برتری‌شان را بر صدرنشین لیگا اسپانیا دیکته کردند.

برتری بزرگ پالما برابر بارسلونا در حالی بدست آمد که آن‌ها در کوپادِاسپانیا و لالیگا (لیگا ناسیونال) از رقیب دیرینه شکست خورده بودند، اما در فینال چمپیونزلیگ نشان دادند که متخصص اروپا شده‌اند و بلوگرانا را در هم کوبیدند تا فوق ستاره‌های فوتسال دنیا در تیم بارسلونا شکست سنگینی را متحمل شوند.

مسلم اولاد قباد، مرد سال فوتسال آسیا که در مراحل قبلی تاثیر بسزایی در صعود پالما به فینال اروپا را داشت، در این نبرد به میدان رفت و در نیمه دوم کارت زرد گرفت. اولادقباد با این قهرمانی، برای دومین بار متوالی موفقیت بزرگی را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد و پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، به توفیق بزرگ دیگری دست یافت تا روزهای رویایی را تجربه کند.

حسین طیبی که فصل گذشته از ستاره‌های لیگ قهرمانان به شمار رفت و در صف بهترین‌های مسابقات جای گرفت، در این فینال به علت مصدومیت قادر به همراهی پالما نبود.

در این دوئل جذاب، لوزانو کاپیتان بارسلونا در دقایق پایانی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پالمایی‌ها در ۱۵ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده‌اند تا رکورد بزرگی را از خود برجای بگذارند.

ولاسکو رهبر بارسلونا، اولین سرمربی‌ای است که در 80 بازی فوتسال باشگاهی یوفا حضور داشته. او در حال حاضر رکورد سه عنوان قهرمانی را در اختیار دارد که با اینتر در سال‌های 2017 و 2018 و بارسا در سال 2022 قهرمان شده است. اما در فینال امشب، شکست تلخی را در دوران مربیگری‌اش تجربه کرد.

وادیلو با دومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتسال لقب گرفت. اگرچه او و تیمش همچنان از قهرمانی در لالیگا دور مانده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد