Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه خبري «ماي‌ريپابليکا» در گزارشي تحولات خاورميانه را مورد بررسي قرار داده و نوشته است که قطر مشکل اصلي عربستان نبوده و اين کشور از دشمنان خارجي به عنوان ابزاري در راستاي منحرف کردن افکار عمومي از مشکلات داخلي حل نشده استفاده مي‌کند.

به گزارش گروه بين‌الملل گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، پايگاه خبري «ماي‌ريپابليکا» در گزارشي تحولات خاورميانه را مورد بررسي قرار داده و نوشته است که قطر مشکل اصلي عربستان نبوده و اين کشور از دشمنان خارجي به عنوان ابزاري در راستاي منحرف کردن افکار عمومي از مشکلات داخلي حل نشده استفاده مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماي‌ريپابليکا نوشت: استراتژي داعش در حال حاضر گسترش حملات تروريستي در اروپا، خاورميانه و حتي جنوب شرق آسياست و اين تصميم موجب ايجاد بي‌ثباتي در کشورهاي عربي خواهد شد و اين بي‌ثباتي از طريق ائتلاف بين‌المللي که در حال حاضر در رقه نيز حضور دارد قابل کنترل نخواهد بود.
اين پايگاه خبري در ادامه ضمن اشاره به جنگ داخلي و حضور داعش در سوريه و عراق نوشت: هر گونه شبهه درباره آينده سياسي منطقه قابل تحمل نبوده و دليل اين امر که عربستان به همراه سه کشور ديگر روابط ديپلماتيک خود با قطر را قطع کرده‌اند نيز همين بوده است؛ از ديدگاه عربستان و کشورهاي متحدش اکنون زمان آن رسيده که قطر موضع خود را در قبال «گروه‌هاي تروريستي» و همچنين ايران مشخص کند.
بر اساس اين گزارش در حال حاضر قطر با حمايت کشورهايي مانند ايران و ترکيه در مقابل اين تحريم ايستاده و حتي ترکيه سربازان خود را نيز در پايگاه‌هاي نظامي کشور قطر مستقر کرده است.
ماي‌ريپابليکا در ادامه مي‌نويسد: در هر صورت قطر و ايران مشکل اصلي عربستان نيستند و استفاده از دشمنان خارجي تاکتيکي براي حاکمان خودکامه عربستان است تا توجه افکار عمومي را از مشکلات حل نشده داخلي منحرف کنند؛ عربستان احتياج به برطرف کردن ضعف‌هاي داخلي خود دارد و اين امر نياز به اتحاد بيشتر و توافق‌هاي عظيم خريد سلاح‌ مانند آنچه که ميان عربستان و آمريکا در رياض امضا شد، ندارد.
در ادامه اين گزارش آمده است: مصر نيز نياز دارد تا بر روي کاهش تنش‌هاي سياسي و اجتماعي داخلي تمرکز کند و تنها در اين صورت است که مي‌تواند کنترل مناطقي مانند صحراي سينا را به طور کامل در اختيار بگيرد که در حال حاضر گروه‌هاي تروريستي مانند داعش در آن عمليات تروريستي انجام مي‌دهند.
ماي‌ريپابليکا در پايان نوشت: برخي متحدان آمريکا در منطقه خود را به ترامپ نزديک کرده‌اند؛ اين امر تا حدودي به اين دليل است که ترامپ علاقه‌اي به اصلاحات دموکراتيکي که «باراک اوباما» دنبال مي‌کرد ندارد اما اگر اين کشورها مسير کنوني خود را بپيمايند در آينده‌ نه چندان دور با انفجارهاي سياسي و اجتماعي داخلي و اختلافات ريشه‌اي خارجي مواجه خواهند شد.

انتهاي پيام/




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم