Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@20:52:03 GMT

گمانه درباره پیوستن"حسین مرعشی" به دولت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۳۶۷۷

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد روحانی در استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه رایزنی‌های انجام‌شده برای انتخاب وزرا و کابینه دولت دوازدهم و گمانه‌زنی‌ها درباره چینش اعضای کابینه دولت، سیدحسین مرعشی یکی از کاندیداهای مطرح‌شده برای سازمان برنامه و بودجه کشور است.
پیمان فروزش در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رابطه برای حضور ایشان در کابینه دولت دوازدهم درخواست‌هایی صورت پذیرفته است که یکی از جدی‌ترین این درخواست‌ها حضور ایشان در مقام ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البته شهرداری تهران نیز از مواردی است که آقای مرعشی از گزینه‌های اصلی آن است.
به گزارش ایسنا، سیدحسین مرعشی نماینده دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بوده است. وی در دولت پنجم استاندار کرمان، در دولت ششم رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و در دولت هشتم معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در محورهای خروجی گیلان آزادراه رشت قزوین سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان، اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک در محورهای خروجی گیلان از جمله آزاد راه رشت به قزوین محدوده پل رودبار سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه تا امروز ۲۵۷ هزار و ۷۵۰ خودرو وارد استان شده که شاهد افزایش ۶۶ درصدی ورود خودرو به استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ۷ صبح امروز الی ۱۲ شب تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای آستارا به اردبیل و رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است، گفت: با توجه به حجم ترافیک و کندی تردد در محورهای خروجی گیلان رانندگان بدون عجله و شتاب و با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور