Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعیخبرگزاری دانشجو، به نقل ازروابط عمومی انجمن جراحان ارتوپدی ایران ، دکتر مسعود شایسته آذر در ارتباط با مهمترین چالشی که جامعه ارتوپدی کشور با آن مواجه است،اظهارداشت: مشکلی که گروه های پزشکی و ارتوپدی با آن روبه رو هستند، مسأله بیمه است و در واقع سازمان های بیمه گر به تعهدات خود در پرداخت وجوهاتشان اقدام نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسئله در همه جایی کشور بوده به طوری که سازمان های بیمه گر همچون تأمین اجتماعی حدود 1 سال است که پرداختی های خود را به تعویق انداخته و این موضوع چالش های زیادی برای گروه های مختلف پزشکی و ارتوپدی داشته است.


رئیس انجمن جراحان ارتوپدی شاخه مازندان در ادامه در ارتباط با مشکل ارتوپدی کلاپ فوت یا پا چنبری و اینکه چقدر این بیماری در کشور شایع است، 3عنوان کرد: چندین سال پیش طرح تحقیقیاتی درباره موضوع کلاپ فوت داشتیم ولی اکنون آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد.


شایسته آذر در مورد درمان پا چنبری عنوان کرد: با به دنیا آمدن کودک مبتلا به مشکل کلاپ فوت بلافاصله باید مشکل اصلاح شود بنابراین پس از آن پای نوزاد کچ گرفته می شود.
وی در پاسخ به اینکه آیا در دوران جنینی می توان این مشکل را رفع کرد، بیان کرد: حتی اگر سونوگرافی پیش از زایمان هم مشکل جنین را نشان داده شود با این وجود کاری پیش از تولد نوزاد نمی توان کرد و همه اقدامات درمانی پس از تولد صورت می گیرد.


وی ادامه داد: درمان عمده کلاپ فوت، کچ گیری پای بیمار بوده و به ندرت ممکن است نیاز به عمل جراحی پیدا کند.


رئیس انجمن جراحان ارتوپدی شاخه مازندان در پاسخ به این سوال که آیا ژنتیک در بروز این مشکل مؤثر است یا خیر؟ گفت: عامل ها و فاکتورهای زیادی در بروز این مشکل دخیل بوده که یکی از آنها آنها ممکن است کلاپ فوت ژنتیکی باشد همچنین آلودگی هوا هم در دوران بارداری مادر می تواند در بروز این مشکل نقش موثری داشته باشد.


گفتنی است؛ سمینار بازسازی استخوان و نسج نرم در ارتوپدی 22 تیرماه سال جاری با حضور صاحبنظران و اساتید این حوزه در هتل سالاردره مازندران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران