Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- رییس‌جمهور تاکید کرد: اولین قدمی که لازم بود کشور آن را حل و فصل کند، مساله تحریم بود برخی در مقام شعار ممکن است حرف‌هایی بزنند اما عاملی که حتی برای تجهیزات پزشکی ما با آن مواجه و روبرو بودیم فشار تحریم خارجی بر کشور بود که بیرحمانه بر ملت ایران وضع شد. فشار تحریم علیرغم ادعای غرب فشار بر دولت نبود بلکه فشار بر زندگی مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام حسن روحانی در جشنواره «عمران سلامت» عنوان کرد: بسیار خوشحالم در هفته‌های پایانی کار دولت یازدهم در این جشنواره مهم «عمران سلامت» امروز در محضر شما فرهیختگان، اساتید، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزیر محترم همه خیرین مخلص در این جمع می‌توانم نکاتی را به عرض برسانم. از آغاز دولت یازدهم با توجه به همه سختی‌ها و مشکلاتی که در آغاز دولت با آن مواجه بودیم شرایط اقتصادی سخت و وضع اقتصادی پیچیده کشور را ایجاد کرده بود.

او افزود: شرایطی که برای رکود تورمی در کشور شاهد بودیم و مساله تحریم و وضع محیط زیست و نگرانی‌ها و مشکلاتی که در بخش سلامت با آن مواجه بودیم از موانع پیش رو بود. در ۶ ماهه دوم سال ۹۲ که آغاز مسئولیت دولت یازدهم بود، تقریبا موفق شدیم برای مسائل مهم و اساسی کشور تصمیم بگیریم. برخی از آن تصمیمات به موقع و در چارچوب زمانی اجرا شد و برخی با تاخیر اما موردی نبود که ما نتوانیم از پیچ و خم‌ها و مشکلات عبور کنیم.

رییس‌جمهور تاکید کرد: اولین قدمی که لازم بود کشور آن را حل و فصل کند، مساله تحریم بود برخی در مقام شعار ممکن است حرف‌هایی بزنند اما عاملی که حتی برای تجهیزات پزشکی ما با آن مواجه و روبرو بودیم فشار تحریم خارجی بر کشور بود که بیرحمانه بر ملت ایران وضع شد. فشار تحریم علیرغم ادعای غرب فشار بر دولت نبود بلکه فشار بر زندگی مردم بود.

او ادامه داد: وقتی نفت ما تحریم می‌شود و درآمد کشور کاهش پیدا می‌کند یعنی تاثیر بر همه خدمات دولت که منابع آن مالیات و نفت است وقتی نفت و درآمد و رشد اقتصادی نیست گرفتن مالیات هم خیلی سخت و گاهی ناممکن می‌شود. تصمیم ما بر این شد که ظرف مدت یکسال با مذاکره تحریم را حل کنیم. خیلی حرف‌ها زده می‌شد به این راه کاملا اطمینان داشتم می‌دانستم در این مسیر می‌توانیم و موفق شویم در کمتر از ۱۰۰ روز به توافق موقت دست یابیم و برای توافق دائم پیش‌بینی ۱ سال کردیم و امکان‌پذیر بود اما پیچ و خم‌هایی ایجاد شد که این زمان طولانی‌تر شد.

حسن روحانی خاطرنشان کرد: به هرحال این مساله اول بود که ملت ایران با قدرت، وحدت و پشتیبانی خود از دیپلمات‌ها نشان داد در برابر نقشه قدرت‌های بزرگ قدرت پیروزی دارد و این قدرت پیروزی خود را به نمایش گذاشت. هرگاه بخواهیم در امر مهمی پیروز شویم نیاز به موافقت مردم، همراهی آن‌ها، هدایت رهبری و فداکاری کارگزاران دارد.

رییس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اگر بنا بود با چهار فحش و شعار وزیر امور خارجه از میدان بیرون رود برجام محقق نمی‌شد. به وزیر امور خارجه در سایت‌ها، روزنامه‌ها و همچنین در مراسم ۲۲ بهمن در خیابان‌های تهران توهین کردند. آدم به خاطر شعار عده‌ای از میدان خدمت خارج نمی‌شود. امام در رابطه با حادثه‌ای که قبل از انقلاب اتفاق افتاده بود گفت شخصی که می‌خواهد در جامعه خدمتی بزرگ انجام دهد باید خود را برای فحش خوردن آماده کند. فحش دادن عده‌ای محدود، به خاطر تلاش مثمرثمر برای کشور است.

او افزود: شما فکر می‌کنید اگر کسی بخواهد در کشور تحول ایجاد کند آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای معاند منطقه او را آرام می‌گذارند. ما باید خود را برای چنین شرایطی آماده کنیم. برای ما هدف، صلاح کشور و ملت ایران و منافع جمهوری اسلامی ایران است. ما چه در منطقه و خارج از منطقه دشمن داریم باید با هم و دست به دست هم حرکت کنیم. نباید در برابر عده‌ای قلیل که به ناحق بلندگوهای بزرگ در دست دارند، بترسیم. به هرحال شرایط اینگونه است و این‌ها بلندگو دارند. ما ملت بزرگ و ایثارگری هستیم که به ملت منطقه نیز کمک کردیم.

رئیس جمهور تشریح کرد: در سخت‌ترین شرایط اقتصادی دولت به ملت عراق کمک کردیم. وقتی می‌گویند کمک به ملت عراق بعضی فکر می‌کنند فقط فداکاری جانی است. درست است عده‌ای فداکاری جانی کردند که باید سپاسگزار باشیم اما حقوق این‌ها و سلاح این‌ها را چه کسی تامین کرد. وقتی دولت عراق با داعش می‌جنگید سلاح این‌ها را در شرایط تحریم چه کسی تامین می‌کرد. همچنین به دولت سوریه هم کمک کرد.

این خبر تکمیل می شود ...

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است

به گزارش جام جم آنلاین ؛ سپهر خلجی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان ایلام اظهار کرد: به زودی فراخوانی با همکاری سازمان آموزش اداری و استخدامی برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها خواهیم داشت، زیرا این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه همه باید برای پیشرفت ایلام کمک کنند تا یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بر داشته شود، افزود: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

خلجی اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخاری برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

وی با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای اربعین استان به عنوان یکی از ضرورت‌ها در مرکز پیگیری می‌شود، اضافه کرد: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی‌ها توجه شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

خلجی اضافه کرد: با توجه این‌که رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است بنابراین منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تأمین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد