Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن سرخو روز سه شنبه در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر افزود: در منطقه یک تهران احداث دو زیر گذر مطرح شده که در بودجه سالانه نیست.
وی گفت: حتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در حد یک اظهار نظر از سوی شهردار منطقه یک، در جریان موضوع قرار گرفته است.
سرخو از شهردار تهران خواست تا فعالیت عمرانی خارج از برنامه پنج ساله شورا در مناطق پابتخت انجام نشود
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7244 /1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرماندار شهرستان بانه

به پیشنهاد استاندار کردستان و با صدور حکم وزیر کشور، احسان درویشی به عنوان فرماندار بانه منصوب شد.

 در حکم صادره از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور آمده است:
«جناب آقای احسان درویشی

به پیشنهاد استاندار محترم کردستان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار شهرستان بانه منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی در چارچوب قوانین مقررات و تدابیر ابلاغی ضمن تعاملات لازم با مسؤولین سایر سازمان‌ها ونهادها  با اندیشه و مدیریت انقلابی - جهادی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله با سرلوحه قراردادن محورهای زیر در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و سربلند باشید.»

از سوابق  احسان درویشی می‌توان به مشاور و سرپرست اداره کل حوزە استاندار استانداری کردستان، شهردار ناحیه چهار منطقه ۲۰ تهران، شهردار ناحیه سه منطقه ۲۰ تهران، مدیر بحران منطقه ۲۰ تهران، مشاور رئیس ستاد تخصصی و امور مشاورین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهردار فرون آباد پاکدشت، شهردار مومن آباد لرستان، عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور اشاره کرد.

وی با کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه شهرداری‌های الکترونیک کشور در سال ۱۳۹۳ و انتخاب توسط وزارت کشور و همچنین کسب عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ توانست خدمات درخشانی را در عرصه بکارگیری فنآوری‌های نوین در مدیریت شهری به شهرداری‌ها عرضه کند.

درویشی دانشجوی مقطع دکترای تخصصی جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتصاب فرماندار شهرستان بانه
  • رفع تصرف حریم تهران در منطقه ۱۵
  • تخریب سازه ناایمن پس از ۱۹ سال در شمال تهران
  • آغاز مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار
  • افتتاح‌های مترویی منطقه هفت در سال آینده ادامه دارد 
  • افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد
  • اقدامات عمرانی در منطقه ۲ اراک با سرعت در حال انجام است
  • تابلوهای محلات نوسازی شود | تشریح وضعیت محله مجیدیه از زبان عضو شورا
  • ساماندهی معتادان متجاهر از اولویت شهرداری تهران خارج شده است
  • یک فوریت لایحه سازمان گردشگری به شورا ارائه شد/ آغاز فعالیت ۵۰ کاروان سیار در پایتخت