Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار منطقه یک به دنبال راه اندازی دو زیرگذر، خارج از مصوبات شورا در سطح منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن سرخو در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر در منطقه یک تهران، بحث راه اندازی دو زیر گذر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هیچ یک از این زیرگذرها نه در برنامه 5 ساله شهرداری و نه در بودجه سالیانه منطقه دیده شده و باید جلو این اتفاق گرفته شود.


رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات راه اندازی دو زیرگذر تصریح کرد: مقرر شده یک زیر گذر از بزرگراه شهید چمران تا دزاشیب و یک زیرگذر دیگر از میدان قدس تا تجریش راه اندازی شود.


سرخو در خصوص مصوبه قبل شورای شهر تهران در رابطه با پیاده راه شدن مسیر میدان قدس تا میدان تجریش خاطرنشان کرد: مصوبه ای در رابطه با پیاده راه شدن مسیر بین میدان قدس تا میدان تجریش به تصویب رسیده بود و اگر قرار است تغییر و تحولی در این منطقه ایجاد شود، لازم است این مصوبه اجرایی شود.


وی با اشاره به مسیر جایگزین در صورت تبدیل شدن مسیر میدان قدس تا تجریش به پیاده راه اظهارکرد: خیابان جایگزین، خیابان حمید در نظر گرفته شده و با خرید چند ملک، کار تعریض این خیابان صورت می گیرد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان آزادی نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۹ تهران گفت:تراش و روکش آسفالت مکانیزه رینگ داخلی و بیرونی میدان آزادی و زیرگذر‌های این نماد تاریخی به منظور سهولت تردد شهروندان در قسمت غربی شهر تهران که از شریان اصلی پایتخت است در حال اجرا است.

محمد رحیم مرتضوی افزود: این عملیات عمرانی با ۳هزار تن آسفالت به متراژ ۱۸هزار متر مربع انجام و تا پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • میدان آزادی نوسازی می‌شود
  • اعلام امادگی۳ هزار ۵۰۰زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد