Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@21:29:51 GMT

درآمد میلیونی یک شغل عجیب در هر ساعت!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۵۴۵۸

درآمد میلیونی یک شغل عجیب در هر ساعت!

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، سالانه افراد بسیار زیادی به دلایل مختلف اعم از تفریح و درمان و گذراندن دوره‌های آموزشی به کشورهای مختلف سفر می‌کنند. نخستین قدمی که افراد باید پس از مشخص‌کردن مقصد و جمع‌آوری هزینه سفر خود انجام دهند این است که اجازه لازم برای سفرکردن به آن کشور را از سفارتخانه‌ مرتبط دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور افراد باید ابتدا وقتی برای ارایه مدارک و مستندات خود برای سفر به کشور مورد نظر از سفارتخانه‌ها بگیرند بنابراین مهم‌ترین و اساسی‌ترین گام برای رفتن از یک کشور به کشور دیگری گرفتن وقت ویزا یا مصاحبه برای ارایه مدارک و مستندات لازم است. متاسفانه در چند‌سال اخیر گرفتن وقت ویزا برای یک‌سری از کشورها آن‌قدر سخت شده که کاری که باید به راحتی برای افراد انجام شود برای مسافران تقریبا به امری غیرممکن بدل شده به همین دلیل این کار را به آژانس‌ها و واسطه‌های فروش وقت ویزا سپرده است. این واسطه‌ها که اغلب در اطراف سفارتخانه‌ها ایستاده‌اند در قبال دریافت مبالغ بسیار بالا که گاهی به ٥٠٠دلار می‌رسد، کاری که شما می‌توانستید بدون هزینه انجام دهید را با ضمانت در زمان بسیار کوتاه راه می‌اندازند.

مهزاد الیاسی کسی است که کمپین حق سفر داریم را در شبکه اجتماعی به راه انداخته و برای اعتراض طوماری هم تهیه کرده است. در ادامه داستان او را خواهیم خواند

چه موضوعی برای شما پیش آمد که باعث شد به این روند اعتراض کنید؟

خواهر من به دلیل مشکلاتی در بیمارستانی در لندن بستری شد و شخصی باید دایما مراقب او می‌بود. این کار باید سریعا انجام می‌شد، به همین دلیل من وقتی نداشتم که برای گرفتن ویزا به دوبی و ترکیه بروم، زیرا برای دریافت ویزا از این طریق باید حدود ١٠روز را در کشورهایی که نام بردم، می‌ماندم. به همین دلیل مجبور شدم برای گرفتن وقت ویزا به واسطه‌های فروش وقت مراجعه کنم.

شما چگونه متوجه شدید که این واسطه‌ها وجود دارند و چه مبلغی را برای گرفتن وقت دریافت کردند؟

ما از طریق یک آژانسی که دوستانم قبلا از آن وقت سفارت گرفته بودند، اقدام به خریدن وقت کردیم. آن آژانس حدود ٣٥٠دلار، هم برای نوبت گرفتن و هم برای پول ویزایی که قرار است از سفارت بگیریم از من دریافت کرد تا بتواند این کار را سریع‌تر انجام دهد، زیرا عملا از طریق سایت انگلستان در ایران نمی‌توان این کار را انجام داد. من حتی تلاش زیادی در این رابطه از نقاط مختلف دنیا انجام دادم، ولی متاسفانه صفحه سفارت انگلستان به‌طور معمول به هیچ‌عنوان برای ایرانیان باز نمی‌شود و به همین دلیل عملا هیچ راه دیگری برای این‌که بتوان از ایران برای گرفتن ویزای انگلستان اقدام کرد، وجود ندارد.

شهروند

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!