Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی- فرماندار دشتی گفت: دستگاه‌های اجرایی از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه و اشتغال‌زایی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات گمرک لاور ساحلی با اشاره به سابقه شهرستان دشتی اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می‌شود و از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که باید همه مسئولان در به فعلیت رساندن این قابلیت‌ها کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجو گفت: دستگاه‌های اجرایی در ایجاد و خلق فرصت‌هایجدید و استفاده حداکثر از فرصت‌های موجود در شهرستان تلاش لازم داشته باشند.

وی افزود: هم‌جواری با آب‌های نیلگون خلیج فارس یکی از قابلیت‌های شهرستان دشتی است که نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه شهرستان دارد و توسعه طرح‌های آبزی‌پروری از جمله طرح‌هایی است که مورد توجه قرار دارد و هم اکنون نیز بیش از ۸۰ درصد مزارع پرورش میگو مند لارو ریزی شده است.

راه‌اندازی گمرک لاور ساحلی بعد از ۳۰ سال

مهرجو بیان کرد: فعالیت‌های تجاری بازرگانی که دامنه اشتغال‌زایی بالایی دارد ظرفیت خوبی است که اگر دستگاه‌های متولی کمک کنند می‌تواند تحول گسترده‌ای در شهرستان ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی گمرک لاور ساحلی بعد از ۳۰ سال یکی از مطالبات به حق مردم و به نوعی یکی از اقدامات ارزشمند ودولت تدبیر وامید در شهرستان محسوب می‌شود.

مهرجو گفت: در حال حاضر با راه‌اندازی این گمرک زمینه اشتغال هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است که نشان دهنده این است که مردم به فعالیت‌های بازرگانی تجاری علاقه‌مند هستند.

فعالیت ۲۵ درصد معادن استان در دشتی

فرماندار دشتی فعالیت ۲۵ درصد معادن استان در این شهرستان را یکی دیگر از ظرفیت های خوب شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: این ظرفیت نیز می‌تواند به شهرستان کمک کند و اگر به ظرفیت فرآوری و صادرات توجه شود اثرگذاری خوبی می‌تواند داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه و اشتغال زایی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دولت نگاه بلندی بر اساس مزیت‌های رقابتی مناطق دارد و ما باید در این راستا حرکت کنیم.

مهرجو تصریح کرد: اخیرا دولت اعتبار خوبی در راستای اشتغال روستایی اختصاص داده که می‌طلبد متناسب با مزیت‌های منطقه به سمت طرح‌هایی برویم که قابلیت صادرات داشته باشد.

توسعه زیرساخت‌های شهرستان

وی اظهار کرد: به حمد الله در این مدت در شهرستان دشتی علی رغم همه مشکلات و تنگناها اقدامات خوبی به خصوص در زیرساخت‌ها صورت گرفته و به نوعی این پروژه ها پیشران توسعه شهرستان هستند.

مهرجو از لایروبی اسکله لاور ساحلی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بندر لاور ساحلی یکی از بنادر نزدیک به بازارهای هدف است توسعه این گمرک در دستور کار است و نیاز مند توجه جدی است.

وی با تقدیر از خدمات علی اسماعیل پور رئیس سابق گمرک لاور ساحلی برای اسماعیل شادخو رئیس جدید آرزوی توفیق کرد.

مهرجو افزود: اسماعیل پور تعامل خوبی با مردم داشت و همواره پیگیر مسائل و مشکلات مردم در بخش کبگان بود و انتظار داریم رئیس جدید نیز تلاش کند تا هر چه زودتر زیر ساخت ها گمرک تکمیل شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است