Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 10 تا 30 سپتامبر 2018 (19 شهریور تا 8 مهر 1397) با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

مرحله دوم یا نهایی مسابقات والیبال انتخابی مردان جهان در قاره آسیا در دو گروه برگزار می‌شود که گروه (A) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه (B) به میزبانی استرالیا رقابت‌های خود را پیگیری خواهند کرد و از هر گروه دو تیم برتر سهمیه جهانی می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های ایران به میزبانی شهر اردبیل از 19 تا 23 مردادماه با 10 دیدار پیگیری خواهد شد و در نهایت دو تیم از بین تیم‌های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی سال 2018 را به دست خواهند آورد.

تیم ملی والیبال ایران در روز نخست این رقابت ها استراحت دارد و در چهار روز بعدی به ترتیب به مصاف کره جنوبی، چین، قزاقستان و قطر می‌رود. برنامه کامل این رقابت‌ها به قرار زیر است:

پنج شنبه 19 مرداد:

ساعت 15:30: کره جنوبی – قطر

ساعت 18 : چین – قزاقستان

تیم ایران استراحت

جمعه 20 مرداد:

ساعت 15:30: قطر – چین

ساعت 18: ایران – کره جنوبی

تیم قزاقستان استراحت

شنبه 21 مردادماه:

ساعت 15:30: قطر – قزاقستان

ساعت 18: ایران – چین

تیم کره جنوبی استراحت

یکشنبه 22 مرداد:

ساعت 15:30: کره جنوبی – چین

ساعت 18: ایران – قزاقستان

تیم قطر استراحت

دوشنبه 23 مرداد:

ساعت 15:30: قزاقستان – کره جنوبی

ساعت 18: ایران – قطر

تیم چین استراحت

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال