Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه شبستر با اشاره به برنامه های پیش بینی شده هفته حجاب و عفاف گفت:اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در روز حجاب و عفاف ،همزمان با سراسر کشور در شهرستان شبستر نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبسترنیوز ،سرگرد پاسدار هادی زندیه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با موضوع حجاب و عفاف با اشاره به فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف گفت:بحث حجاب و عفاف نباید تنها در یک هفته محدود شود و باید با تدوین برنامه های مختلف فرهنگی در طول سال بحث حجاب و عفاف را پیگیری نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه شبستر افزود:بحث حجاب تنها مختص بانوان نبوده وباید ویژه برنامه های مختلف ویژه آقایان در طول هفته و همچنین طول سال جاری از سوی نهادها و ادارات برگزار شود

زندیه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده جهت برگزاری در طول هفته حجاب و عفاف عنوان کرد:اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در روز حجاب و عفاف ،همزمان با سراسر کشور در شهرستان شبستر نیز برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر آموزش و اقناع سازی افزود:باید در خصوص مسائل فرهنگی و خصوصا حجاب و عفاف از روش اقناع سازی و آموزش استفاده کنیم تا شاهد نتیجه خوبی باشیم.

جانشین سپاه شبستر ،پایش و بررسی وضعیت حجاب و عفاف در سطح شهرستان شبستر،پیگیری مصوبات جلسات و اطلاع رسانی و آموزش ویژه دختران را از برنامه های قابل اجرا برای ستاد حجاب و عفاف شهرستان برشمرد.

وی با اشاره به برنامه های اوقات و فراغت و برگزاری کلاس های مختلف از سوی نهاد های فرهنگی و ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان در طول تابستان عنوان کرد:این ایام بهترین فرصت برای تبادل و آموزش ویژه نوجوانان است و باید از این ظرفیت استفاده نماییم.

زندیه با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی تصریح کرد:باید در سطح شهرها در خصوص امور تبلیغی ،فضاسازی های لازم انجام شده و مجسمه های نمادین در خصوص حجاب و عفاف در میادین شهرها نصب شود.

وی ادامه داد:متاسفانه در پارک ها و اماکن تفریحی ،صرفا به درآمد توجه داریم و اماکن تفریحی ،پیوست فرهنگی ندارد و باید در پارک ها به مسائل فرهنگی نیز توجه شود.

جانشین سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت تذکر لسانی به عنوان وظیفه همگانی در سطح جامعه خاطرنشان کرد:در مجموعه های فرهنگی و تفریحی باید عزم جدی جهت صیانت از حقوق خانواده ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی