Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: کلید سوالات آزمون گروه های آزمایشی پنج ‌گانه آزمون سراسری 96 از 18 تیر ماه بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و کلید سوالات آزمون داوطلبان حوزه های امتحانی خارجی از فردا بر روی سایت قرار می گیرد.
چهل وهفتمین آزمون سراسری در نوبت های صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر ماه در 372 شهرستان و بخش کشور و 478 حوزه امتحانی و همچنین 23 کشور خارجی در 27 حوزه امتحانی خارج از کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد 930 هزار و 208 داوطلب برای حضور در این رقابت علمی ثبت نام کردند.

** سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی داوطلبان از امروز روی سایت سنجش
توکلی ادامه داد:‌ سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی داوطلبان فارغ التحصیل سال(96 - 95) از سوی وزارت آموزش پرورش به این سازمان ارائه داده شد.
وی گفت: داوطلبان مذکور می توانند از امروز(سه شنبه) با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه در این رابطه و مشاهده سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی خود نسبت به ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی اقدام کنند.
فراهنگ ** 9338 ** خبرنگار: صدیقه بهارلو * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود