Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@02:22:07 GMT

سحرقریشی: وارد مسیر جدیدی شدم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۷۱۸۰

سحرقریشی: وارد مسیر جدیدی شدم +عکس

سومین اکران مردمی فیلم «کارگرساده نیازمندیم» با حضور عوامل فیلم دوشنبه شب در سینما آزادی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: این اکران در حالی دوشنبه شب در سینما آزادی برگزار گردید که ازدحام جمعیت در استقبال از عوامل فیلم چشمگیر بود. شلوغی جمعیت در سینما برای سومین اکران عمومی فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» مسئولین اجرایی مراسم را وادار کرد تا سحر قریشی و بهرام افشاری را جهت عکاسی با هواداران به گیشه سینما راهنمایی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام افشاری قبل از شروع فیلم با تماشاگران از نقش جدی و متفاوت خود در این فیلم گفت و سحر قریشی نیز با تشکر از دوستداران سینما از آنها خواست باحمایت از سینمای مستقل آینده سینما را روشن‌تر از پیش نمایند. سحرقریشی در ادامه با ذکر این نکته که از طرفدارانش انتظار دارد وی را در مسیر جدیدی که در انتخاب نقش هایش شروع کرده است حمایت کنند. «کارگر ساده نیازمندیم» جدید‌ترین اثر منوچهر هادی در سینما است که در جشنواره 35 نیز به نمایش در آمد . تهیه کنندگی این فیلم بر عهده سید ابراهیم عامریان می باشد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، ، فاطمه رستمی ، مهران احمدی و با معرفی روژین رحیمی طهرانی اشاره کرد. داستان فیلم اشاره‌ای به روزگار حال ما اشاره دارد که عده ای سعی دارند با پول همه چیز را برای خود کنند .

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»