Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، عفاف و حجاب و میلاد حضرت معصومه و روز دختر‌‌٬ جلسه هم اندیشی نواب رئیس بانوان با حضور رحیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان کلاردشت، برگزار شد و در خصوص مراسم های پیش رو تصمیماتی اتخاذ گردید.

همچنین در این جلسه خانم نصیری، مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان کلاردشت٬گزارشی از فعالیت های ورزشی سه ماهه شهرستان ارائه کرد و سپس هر یک از نواب روسای هیات ها و مربیان گزارش فعالیت ها و نظرات و پیشنهادات خود را جهت پیشرفت ورزش کلاردشت بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان از سه نفر بانوان کلاردشتی به نام های نسترن شکرالهی، سونیا دلفانی و مستانه حاتمی که موفق به اخذ مدرک داوری والیبال شدند، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: نجم الدین قاسمپور

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار