Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

بازخوانی وعده‌های سه ماه گذشتهرئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌اینشان می‌دهد داوود کشاورزیان از اول فرودینتا پایان خردادماه امسال، پنجوعده داده است که مهمترین آنها پرداخت وام‌هایکم بهرهبرای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ایبوده است.فهرست وعده‌های کشاورزیان در ادامه آمده است:

1- نصب 600 دوربین جدید ثبت تخلفات در جاده‌ها، امسال

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرداد ماه امسال در جلسه معارفهمدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگانگفت: برای کاهش تلفات و تخلفات جاده‌ای امسال قرار است ۶۰۰ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داوود کشاورزیان افزود: در بخش مسافر هم با اشاره به اینکه در حال حاضر سامانه سپهتن در تمام اتوبوس‌ها نصب شدهاین امر باعث گردیده است که در سال ۹۵ شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در کشور باشیم.

2- نصب سامانه سپهتندر تمام کامیون‌ها و ماشین‌های باری سنگین در سال جاری

وی گفت: همچنین برای کاهش تصادفات در ماشین‌های باری و کامیون‌ها هم قرار است امسال این سامانه در تمام کامیون‌ها و ماشین‌های باری سنگین نصب شود.

وی همچنین با تأکید به افرادی که دارای ناوگان فرسوده در استان هستند خطاب به آنها گفت که بهتر است از این فرصت استفادهو ناوگان خود را در طرحنوسازی ناوگان تعویض کنند زیرا بعد از اتماممحدودیت طرح به کامیون‌های فرسوده بیش از سن ۳۵ سال تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۷ لغایت ۹ درصدی پرداخت خواهد شد و در صورتی که رانندگان از این طرح و مزایای آن استفاده بهینه نکنند به کامیون‌های فرسوده آن‌ها بار تعلق نخواهد گرفت.

3- پرداخت وام‌هایکم بهرهبرای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: از طریق منابع داخلی سازمان، وام‌هایی کم بهره تا سقف سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، داود کشاورزیان روز پنجشنبه 18 خرداد در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان، افزود: این میزان تسهیلات، براساس 70 درصد قیمت خودرو، به صاحبان سواری، مینی بوس و اتوبوس پرداخت می‌شود.

4- پیگیری موضوع ممنوعیت ساخت و ساز در حریم یکصد متری جاده‌ها و محورها

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اردیبهشت ماه امسال با اشاره به قانون ممنوعیت ساخت و ساز در حریم 100 متری جاده‌ها، بیان کرد: در گذشته موارد زیادی تخطی از این قانون انجام شده، اما طبق قانون هیچ ارگانی حق ندارد در محدوده 100 متری جاده‌ها اقدام به صدور پروانه ساخت‌ و ساز کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داوود کشاورزیان در آئین افتتاح مجتمع خدمات بین راهی بزرگراه ساوه - بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: در رابطه با ساخت و ساز در حریم یکصد متری جاده‌ها، باید وزارت راه و شهرسازی پس از بررسی موضوع، اقدام به صدور مجوز کند، در غیر این صورت سایر نهادها در این محدوده نمی‌توانند اعمال نظر و مجوز صادر کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: موضوع ممنوعیت ساخت و ساز در حریم یکصد متری جاده‌ها و محورها با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد چرا که این اقدام موجب کاهش ایمنی در محورها و افزایش سوانح جاده‌ای خواهد شد.

5- نوسازی ناوگان راهداری و خرید ماشین‌آلات در سال 96

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان این‌که پروژه‌های نگهداری راه‌ها در کل کشور گسترده است، خاطرنشان کرد: نگهداری راه‌ها به اشتغال، تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، داوود کشاورزیان پنجشنبه 24 فروردین در حاشیه بازدید از پروژه تعریض گردنه اسدآباد همدان و راهداری این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:اولویت سازمان راهداری کشورارتقای ایمنی راه‌هاست و در تلاش هستیم تا با منابع محدود خود برای ایمنی راه‌ها هزینه کنیم.

کشاورزیان تصریح کرد: نوسازی ناوگان راهداری و خرید ماشین‌آلات از جمله برنامه‌های سال 96 است که در صورت محقق شدن استان همدان نیز از این امر بهره‌مند خواهد شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر شنبه در جریان بازدید نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از مدرسه دارالفنون در اردبیل، اظهار داشت: این مدرسه در فضای به مساحت 10 هزار متر مربع و شامل 30 کلاس درس اعم از سالن آمفی‌تئاتر و سالن‌های مجزای ورزشی و آموزشی با ظرفیت 250 نفر به بهره‌برداری رسیده و امکان راه‌اندازی این واحد آموزشی و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده با همت آموزش و پرورش فراهم می آید.

وی تصریح کرد: یکی از بانک‌های عامل کشور در قالب مسئولیت اجتماعی اقدام به ساخت این مجموعه آموزشی کرده که هم در قسمت دختران و هم پسران امکان تحصیل برای دانش‌آموزان استان در این فضای آموزشی استاندارد و با کیفیت فراهم می‌آید.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: بهمن ماه سال 1401 کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم و عملیات اجرایی این پروژه به سرعت انجام شده و حتی قبل از موعد مقرر آماده افتتاح است.

محمدی‌خلفلو افزود: در مجموع برای احداث مدرسه دارالفنون اردبیل 250 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با تحویل این فضای آموزشی بتوانیم در خدمت دانش‌آموزان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناسبت‌های مختلف بیش از 45 واحد آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و امسال نیز مصمم هستیم تا مابقی واحدهای آموزشی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی، از توان خیران نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم واحدهای آموزشی نیمه تمام را به سرعت تکمیل و امکان بهره‌برداری از این مجموعه‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

محمدی‌خلفلو بیان کرد: تحویل 217 کلاس درس در سال گذشته سند افتخار برای نوسازی مدارس است و برنامه‌ریزی‌ها برای احداث 2 هزار کلاس درس نیز در سال‌های پیش رو هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم امسال با تلاش مضاعف بتوانیم تا مهرماه پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و آماده افتتاح کنیم.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات