Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 از اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مراکز فرهنگي اين منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي منطقه 20 شهرداري تهران ، حجت الاسلام عبدالحسين مسلمي با بيان اين مطلب گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب، با مشارکت سرمايه هاي اجتماعي و بهره گيري از ظرفيت هاي محلي، ويژه برنامه هاي فرهنگي و ارزشي در مراکز فرهنگي، سراي محلات و مساجد منطقه 20 برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسلمي افزود: همزمان با اين هفته و به منظور سهولت دسترسي بانوان شهروند به ملزومات حجاب، نمايشگاه مد و پوشش اسلامي-ايراني در مرکز شهربانو، ساختمان هاي اداري شهرداري و سراي محلات برپاست و علاقه مندان مي توانند از اين امکان فرهنگي بهره مند شوند.
وي ادامه داد: برگزاري سخنراني و مشاوره هاي مذهبي در سراي محلات، مسابقات کتاب و کتابخواني با موضوع عفاف و حجاب، تورهاي زيارتي تجليل از دختران نمونه و محجبه در سراي محلات و مدارس پايگاه هاي تابستانه از ديگر برنامه هاي اجرايي در اين هفته است.
مسلمي به برپايي راهپيمايي صيانت از حريم خانواده با شعار "من خانواده ام را دوست دارم" بعد از نماز جمعه شهرري از آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) به سمت ميدان شهر ري اشاره کرد و گفت: اين برنامه با مشارکت پايگاه هاي بسيج محلات و سپاه حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، همراه با برگزاري مسابقات فرهنگي و اهداي جوايز به نفرات برتر برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 يادآور شد: به منظور آگاه سازي شهروندان نيز فضا سازي و تبليغات محيطي با محوريت صيانت از حريم خانواده و سبک زندگي اسلامي-ايراني در سطح منطقه اکران شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد