Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گلچهره نوری حقانی مدرس حوزه و دانشگاه گفت: این کارگاه های آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حفظ کرامت زن، تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله اول ما باید معنی عفاف و حجاب را بدانیم تا بتوانیم آن را به صورت صحیح به دیگران انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام نهادهای اجتماعی مهمترین و اصلی ترین نهاد، نهاد خانواده است. عفاف و حجاب در اجتماع صرفا برای زنان نیست مردان هم باید به این امر مهم اهمیت قائل باشند.

نوری حقانی در ادامه توجه به موضوع خانواده را آنقدر مهم دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع آنقدر دارای اهمیت است که قرآن به آن اشاره و تاکید ویژه داشته است.

وی با اشاره به اینکه بد حجابی در جامعه را ناشی از فرهنگ غربی بیان کرد و تصریح کرد: در این زمینه خانواده نقش بسزایی دارد و وجود پدر و مادر باعث آرامش و آسایش برای فرد در خانواده است.

شایان ذکر است این کارگاه‌ آموزشی در پایان به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

انتهای پیام /پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور