Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباد دلیر» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص این اردوی مشترک گفت: 17 بازیکن ملی پوش ایران از 23 تا 28 تیرماه در این اردو خواهند بود و از 28 تیرماه تا هشتم مردادماه نیز اردوی مشترکی با ملی پوشان سریلانکا خواهند داشت.
وی گفت: در این اردوی مشترک چند دیدار تدارکاتی نیز بین دو تیم برگزار می شود تا نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود و آمادگی بازیکنان پیش از مسابقات لیگ برتر حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی تیم ملی کبدی کشورمان با اشاره به اینکه در این اردوی مشترک 9 بازیکن ملی پوش حضور ندارند، اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش کبدی ایران که در لیگ های جهانی مشغول فعالیت هستند در این اردو غایب هستند. اما برای جبران نبود آنان از کبدی بازان تیم جوانان استفاده می کنیم تا نگاهی هم به جوانگرایی در تیم ملی داشته باشیم.
دلیر در خصوص زمان برگزاری رقابت های لیگ برتر و قهرمانی کشور نیز اظهار داشت: این رقابت ها در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از مهرماه آغاز می شود و آذر ماه نیز به پایان می رسد. پس از این، اردوهای منسجمی برای حضور پر قدرت در رقابت های آسیایی جاکارتا اندونزی آغاز می شود.
اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی کبدی ایران به این شرح است: علی اکبر بسطامی، محمد اسماعیل مقصودلو، مبین نظری، هادی حاجیلری، محمد تقی پایین محلی، محمد ملاک، میثم قجر، سلیمان پهلوانی، محمد مهدی شهرکی، میلاد شیبک، امیر حسین محمد ملکی، محمد اسماعیل نبی بخش، محمد نوری، محمد امین نصرتی، سعید غفاری، حمید میرزایی نادر و غلامعباس کروکی.
کیوال چاند سوتار سرمربیگری تیم را در این اردو به عهده دارد و عباد دلیر، کیانوش نادریان و غلامرضا مازندرانی نیز در سمت مربی وی را همراهی می کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**
مصاحبه کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد