Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان قهرمانی کشور از روز ۲۵ تیر ماه با حضور ورزشکارانی از ۱۹ استان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سید محمدرضا میرشفیعی، دبیر انجمن وزنه برداری در خصوص آخرین آمار شرکت کنندگان گفت: طبق آخرین آمار 108 وزنه بردار از 19 استان کشور در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان، برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند و 22 تیر ماه وارد تهران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از ورود تیم ها، کلاس بندی 52 وزنه بردار طی روزهای 23 و 24 تیر ماه انجام و عصر روز 24 نیز جلسه فنی مسابقات برگزار می شود.

میرشفیعی خاطر نشان کرد: مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر، از 25 تیر ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز می شود و تا 27 تیر ادامه دارد.

دبیر انجمن وزنه برداری گفت: دوره های داوری و کلاس بندی نیز با حضور مدرسین بین المللی IPC از امروز آغاز شد و تا 22 تیر ماه در جریان خواهد بود و پس از اتمام دوره، شرکت کنندگان در بخش داوری و کلاس بندی مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، چهارمین دوره ای است که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و شرکت همه وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی چه در بخش بزرگسالان و چه در بخش جوانان برای شرکت در این رقابت ها الزامی است.

میرشفیعی در پایان اظهار داشت: با توجه به نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک بر این مسابقات، ورزشکارانی که کلاس بندی نداشتند و برای اولین بار کلاس پزشکی خود را دریافت می کنند، می توانند در صورت ورود به تیم ملی و اعزام های برون مرزی، با کلاس دریافت شده در مسابقات شرکت کنند.

بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین از 25 تا 27 تیر ماه در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,29,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • تالاخادزه ایران کجاست؟