Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان به نقل از خانه ملت ؛علی رستمیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 20 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی برای دعوت از رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای بررسی وضعیت سپرده‌گذاران در مجلس گفت: مجدداً به رئیس کل بانک مرکزی تأکید می‌کنم تسریع لازم در رفع مشکلات موسسات مالی آرمان لرستان را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص شکار بی‌رویه وحوش در کوه‌های گرین نورآباد لرستان و سهل‌انگاری در احداث شکاربانی در این حوزه تذکر می‌‌دهم.

رستمیان همچنین در تذکری به وزیر نیرو گفت: تعلل و بی‌توجهی در احداث سد ده پهلوان دلفان علیرغم به پایان رسیدن مطالعات فاز اول این سد و از سوی وزارتخانه آب این سد تخصیص داده شده غیرقابل قبول است.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ناچیز بودن حوزه آبخیزداری دلفان و سلسله از اعتبارات آبخیزداری کشور و استان لرستان و همچنین کانال‌های آبیاری تذکر داد.

رستمیان افزود: به وزیر نیرو درباره تخصیص ناچیز آب از بستر رودخانه‌های لرستان برای آبخیزداری و آبیاری منابع کشاورزی استان نیز تذکر می‌دهم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: همچنین از وزیرجهاد کشاورزی درخواست داریم که تذکرات لازم را به مدیرکل جهاد کشاورزی استان لرستان در خصوص صداقت در گفتار و رفتار و جلوگیری از تبعیض در تخصیص منابع به شهرستان‌های استان لرستان به ویژه حوزه انتخابیه سلسله و دلفان را ابلاغ نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم