Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:28:55 GMT

جعل سند در استان قزوین افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۰۵۷۷

جعل سند در استان قزوین افزایش یافت

قزوین- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین گفت: جعل اسناد در استان قزوین در سال گذشته ۵۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف جهانی پور روز سه شنبه در همایش مقابله و پیشگیری با جعل اسناد که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: برای ارتقای بهره وری در سازمان ها و دستگاه های اجرایی باید آموزش های تخصصی را جدی بگیریم و با روشهای نوین هم آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با آموزش می توان شیوه های نوین مجرمان و متخلفان در جعل اسناد را شناسایی کرد و برای مقابله با آن نیز دسرت گام برداشت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: وقوع جرائم در سطوح مختلف گاهی مشهود و عینی است که رسیدگی به آنها با کار کارشناسی و فنی قابل پیگیری و مقابله است و گاهی نیز به دلیل فنی بودن به رویکرد کارشناسی و مهارت کاربران نیاز دارد.

وی یادآورشد: جرم جعل از پیچیدگی های خاصی برخوردار و برای برخورد و کشف جرائم فنی و پیچیده نیاز به کار کارشناسی و فنی است و باید کاربران و مسئولان مرتبط با این حوزه با شیوه های جدید جعل اسناد آگاهی داشته باشند.

جهانی پور یادآورشد: در استان قزوین میزان جرم جعل از ۲۳۰ مورد در سال ۹۴ با افزایش ۵۴ درصدی به ۳۳۸ مورد افزایش یافته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شرح زیر است: تک تیراندازان در دانشگاه ایندیانا برای مقابله با اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه. اگر این اقدام زشت در کشور دیگری اتفاق می افتاد رسانه ها و سیاستمداران امریکا و اروپا چه می کردند!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین