Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان قم با موفقیت 99.5 درصدی رتبه دوم را در طرح نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به خود اختصاص داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم با بیان این مطلب گفت: در مرحله دوم طرح نسخ الکترونیک، پرونده بیماران مزمن الکترونیکی می شود.

آقای علیمحمدی آغاز طرح نسخ الکترونیک از سال گذشته را اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: در این طرح بعد از احراز هویت افراد با کارت ملی، خدمات روان تری ارائه می شود و از صرف وقت اضافی بیمه شدگان و هزینه های تامین اجتماعی می کاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم، افزود: طرح نسخ الکترونیک پیش زمینه اجرای طرح کارت سلامت است که با اجرای این طرح ها رفتار آماری دقیق تر و هزینه ریالی کمتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته رتبه درمان استان ۳۰ تا ۳۲ بود، گفت: در حال حاضر رتبه ما به ۱۵ رسیده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان، تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی را ۷۲۰ هزار نفر در استان اعلام کرد و افزود: سال گذشته 5 هزار و 600 مراجعه به درمانگاه های تامین اجتماعی و بیمارستان امام رضا از سوی بیمه شده گان ثبت شده است که از این میزان مراجعه، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به پزشکان و مابقی به بخش پاراکلینیکی مراجعه کرده اند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم افزود: در سال گذشته ۲۰۰ هزار نفر از بیماران صعب العلاج و شرایط خاص تحت درمان قرار گرفته اند که حمایت از این افراد ۷۳ درصد از بودجه دارویی را به خود اختصاص داده است.

علیمحمدی در رابطه با بیمارستان امام رضا(ع) گفت: این بیمارستان در حال حاضر جز بهترین بیمارستان های تامین اجتماعی کشور است که سعی داریم آن را به سطح عالی برسانیم‌.

وی همچنین بودجه درمان مستقیم و غیر مستقیم این سازمان را در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان خواند و گفت: بودجه امسال در بخش درمان غیر مستقیم ۳۰۰ میلیارد تومان و در بخش درمان مستقیم ۷۶ میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، اعلام کرد: «اعتبارات رفاه و تأمین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به یکهزار و ۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود نوشت: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱,۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6097076

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین