Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@19:34:26 GMT

موج تغییرات در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۱۶۶۷

در حالی که زمان زیادی تا تغییر کابینه دولت یازدهم باقی نمانده و مدت زمان زیادی از انتصاب سرپرست آموزش و پرورش تهران نگذشته است، چند تغییر عمده مدیریتی در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران رقم خورد.

۳ هفته پیش عباسعلی باقری به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شد و امروز اخباری مبنی بر تغییرات متعددی در این اداره کل منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس «پانته‌آ درّی» جایگزین «یوسفعلی رضایی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ تهران شد و «محمد حسین لونی» هم به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ منصوب شد.

امروز همچنین «زهرا پروازی مقدم» مدیریت را به «جواد نظریان» در اداره آموزش و پرورش منطقه ۶ واگذار کرد و «مسعود نیک فطرت» هم سرپرست اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی شد.

«پروازی مقدم» هم به عنوان مشاور مدیرکل در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کیفیت بخشی تربیت در مدارس، حکم گرفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکامی جداگانه برای سه بخش اداره کل رفاه، مؤسسه علمی کاربردی و اداره کل بودجه سرپرست جدید معرفی کرد.

بر اساس این احکام، میثم حسین قلی‌زاده به عنوان سرپرست اداره کل رفاه، مسعود ندافان به عنوان سرپرست مؤسسه علمی کاربردی و علی علاءالدینی به عنوان سرپرست اداره کل بودجه شهرداری تهران منصوب شدند.

کد خبر 6078245

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • پیام سرپرست آموزش ‌و پرورش خوزستان در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق»