Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمدی صخری : خانواده ها باید توجه داشته باشند که دشمنان در خانه ها و موبایل ها و فضای مجازی ،لانه کرده و اینجا بصیرت اگر باشد خانواده ها نمی گذارند دشمنان بیشتر و بیشتر در خانه ها نفوذ کنند و کانون گرم خانواده را به هم بزنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سوسنگرد نیوز : به همت بسیج دانش آموزی خواهران، همایش طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان و شورای پیشگام با موضوعات بصیرت افزایی ، حجاب و عفاف و فضای مجازی در دارالقرآن امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است ، در حاشیه همایش آموزشی یاوران ولایت نیز نمایشگاه حجاب و عفاف که شامل روسری و انواع چادرهای کاملا پوشیده ، انواع ساق دست حجابی، لباسهای سنتی دشت آزادگان می باشد، برپا شد.

خانم کوتی کارشناس اموربانوان در این گفتگو به هدف از برگزاری این دوره ها اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این دوره ها و کلاسها ،ترویج حجاب کامل اسلامی و تشویقی باشد برای دختران در حال شخصیت گیری در مقاطع سنی ده سال به بالا است .

وی افزود : برنامه هایی که به مناسبت هفته حجاب و عفاف از تاریخ ۱۷ تیرماه سال ۹۶ تا ۲۳ تیرماه به همت و همکاری اموربانوان اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان و خانم عبودی مسئول بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه دشت آزادگان در حال برگزاری است.

خانم عبودی مسئول بسیج دانش آموزی خواهران سوسنگرد در خصوص طرح یاوران و لایت گفت : دوره آموزشی یاوران ولایت در جهت آموزش و توان سازی دانش آموزان و قبول مسئولیت در بسیج برگزار شده است، که این دوره مقدماتی است د و دوره تکمیلی در آینده در مشهد برگزار می شود .

سرهنگ حمدی صخری در این همایش با اشاره به مسائل پیرامون و نقشه های شوم دشمن برای انحراف دانش آموزان گفت : خانواده ها باید توجه داشته باشند که دشمنان در خانه ها و موبایل ها و فضای مجازی ،لانه کرده و اینجا بصیرت اگر باشد خانواده ها نمی گذارند دشمنان بیشتر و بیشتر در خانه ها نفوذ کنند و کانون گرم خانواده را به هم بزنند

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان افزود : در حقیقت هدف از لانه کردن دشمن در این فضاها همان برهم زدن کانون خانواده و زندگی اسلامی است و شما دانش آموزان عزیز که آیندگان مملکت هستید باید طوری درس بخوانید و خانواده را محکم کنید که دشمن نتواند از هیچ راهی نفوذ کند و شما را به نابودی بکشد.

سرهنگ حمدی صخری در پایان عنوان کرد : خانه ای که در آن تنبلی ، ناامیدی ، بی توجهی و انتظارات بی جا حاکم باشد درحقیقت به دشمنان راه ورود و نفوذ می دهند .

نعیمی ریاست آموزش و پرورش در این همایش ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم حضور همه دانش آموزان و بسیجیان گفت :

این دوره ها گواهی می دهد که شما دانش آموزان در هر عرصه ای آمادگی حمایت از اهداف رهبری و ولایت را دارید .

وی افزود : شما دانش آموزان در سن و سالی هستید که مانند درختچه های در حال رشد و شکل گیری هستید و در این برهه از زمان باید آموزش به صورت درست و کامل منتقل شود و با بصیرت بتوانید راه درست را از راه کج تشخیص دهید و در محیطی اسلامی رشد و نمو پیدا کنید .

نعیمی در ادامه اضافه کرد : شما استعدادهای زیادی دارید و برای پرورش این استعدادها در راه درست ،تنها محیط می ماند که محیط همان قرآن ، علم و معرفت ، عزت اهل بیت است و حتما در چنین محیطی رشد شما راه درست را درپیش می گیرد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد