Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی ادیانی بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائم‌شهر، به تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفتم که جاده چهارخطه پل‌سفید به قائم‌شهر در بعضی نقاط همچنان با انسداد ترافیکی در ایام تعطیلات روبه‌رو است و باید هرچه زودتر گره کار در این منطقه باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث تونل‌ها در این منطقه بخشی از بار ترافیکی را حل کرد و امیدواریم با انجام تملک اراضی و رفع انسداد جاده‌ای، ترافیک روانی را در این منطقه شاهد باشیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان رازی قائم‌شهر اشاره و تصریح کرد: این پروژه سال‌ها در حال اجراست و با اینکه هنوز کار ساخت آن تکمیل‌نشده کم‌کم به ساختمان‌های کهنه شبیه می‌شود.

ادیانی با بیان اینکه انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی امسال 50 میلیارد تومان به ساخت این بیمارستان تخصیص دهد، اظهار کرد: رازی تنها بیمارستان عفونی بوده و نیازمند توجه بیشتر است تا کار ساخت آن هرچه زودتر به اتمام برسد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: قوانینی از سال 60 تاکنون وجود داشت که مدت آن به پایان رسیده است و این برازنده مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی نیست.

وی ادامه داد: مدت اجرای 53 قانون در کشور به اتمام رسیده است که باید بررسی شود.

ادیانی با بیان اینکه در قوانین عادی محکمی که نوشتیم آیین‌نامه اجرایی را به دستگاه اجرایی و وزارتخانه‌ها تکلیف کردیم، اظهار کرد: مواردی داریم که چهار سال از تصویب و زمان ابلاغ قانون گذشت ولی آیین‌نامه اجرایی مربوط به آن نوشته نشده است که انتظار داریم بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی و تعهد در اجرای قانون در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند