Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تعیین کرد، این اقدام در حالی صورت پذیرفته که متن حکم دارای اشکالاتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تعیین کرد و ماموریت‌های ۶ گانه‌ای برای وی ترسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به دکتر فرزانه شرفبافی سپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزنده‌ی سرکار در صنعت هوایی و نظر به اینکه برادر ارجمند جناب آقای مهندس پرورش به سمت نمایندگی ایران در ایکائو منصوب شده‌اند و باتوجه به مصوبه شماره ۱۲۰/۷/ص مورخ ۹۶/۰۴/۲۴ مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مبنی بر انتخاب سرکار به عنوان مدیرعامل شرکت و اقدام جهت طی سایر مراحل قانونی و تا طی آن به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت منصوب می‌شوید، بایسته است که در انجام ماموریت سپرده شده به شما به موارد زیر توجه فرمایید:

۱-اقدام در جهت بازسازی ساختاری همه جانبه‌ی هما اعم از حقوق، مالی، فنی و ناوگان و تجهیزات و مطابق با مصوبه ۱۶۱۲۴۳/ ت ۵۰۳۹۲ه، مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ هیات وزیران و پیگیری و تداوم فعالیت‌هایی که مدیریت پیشین در این ارتباط آغاز کردند و انجام دادند.

۲-هما باید برای رقابت در سطح منطقه و جهان آماده و به عنوان شرکتی در سطح جهانی ارتقا یابد. لازمه این کار بکارگیری مدیریت تحول تمام عیار در شرکت است که امید است با همکاری تمام همکاران هما اعم از عوامل فنی، عملیات، بازرگانی و خدمات و با تکیه بر هویت همایی آنان و توسعه فرهنگ مشارکت و مسئولیت اجتماعی در شرکت این کار به نحو احسن و با کمترین هزینه به سرانجام برسد.

۳-ایمنی و استانداردهای پرواز قواعد غیرقابل شکست در عملیات هوانوردی هستند. از شما و تمام عوامل فنی و عملیاتی هما انتظار می‌رود که به طور مستمر نحوه‌ی بکارگیری و اجرای فرآیندهای ایمنی و استاندارها را مورد ارزیابی قرار دهید و اقدامات لازم را در جهت افزایش کارایی آن‌ها معمول دارید.

۴- تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید.

۵-هما در نهایت یک شرکت خدمات هواپیمایی است. از این‌رو، اصلی‌ترین هدف آن باید جلب رضایت مشتریان باشد. علیرغم اینکه نوسازی ناوگان در طی زمان انجام خواهد شد، هما باید به دستورالعمل حقوق مسافر وفادار و تمامی تلاش خود را در جهت کمینه کردن تاخیرها و عرضه برترین خدمات به مشتریان بکار گیرد. نهایتا برترین شاخص موفقیت هما میزان رضایت مشتریان آن است.

۶-باتوجه به خرید هواپیماهای برد کوتاه، یک تغییر ساختاری در سازمان هما باید صورت گیرد تا هما بتواند خدمات منطقه‌ای را در ایران عرضه کند، همه ما از اینکه هما پیام‌آور توسعه منطقه‌ای، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی در آینده خواهد بود، افتخار خواهیم کرد.

توفیق روزافزون سرکار، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان هما را خدای منان مسالت دارم.

این اقدام وزیر در حالی صورت پذیرفته است که متن حکم دارای اشکالاتی است.آخوندی در حکمش اعلام کرده بر اساس مجمع 24 تیرماه 96 برای خانم شرف بافی حکم زده است در حالی که تاریخ حکم مربوط به 20 تیرماه است. یعنی اسناد به زمان نرسیده!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از پیش نویس قطعنامه مجمع عمومی "درباره نسل کشی در سربرنیتسا" که توسط کشورهای غربی مطرح شده، انتقاد کرده و آن را "یکجانبه و ناشی از تمایلات خاص سیاسی" خواند که تصویب آن می‌تواند عواقبی را در جهان داشته باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل شب گذشته در نشست شورای امنیت اعلام کرد که قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل "درباره نسل کشی در سربرنیتسا" که توسط تعدادی از نمایندگان غربی مطرح شده، هدف تداوم یاد قربانیان حوادث سال 1995 را برآورده نمی‌کند، بنابراین روسیه با این پیش نویس مخالف است.

این دیپلمات توضیح داد: «پیش نویس قطعنامه پیشنهادی غربی‌ها در مورد سربرنیتسا یک جانبه و دارای اتهامات سیاسی است و هیچ ارتباطی با هدف اعلام شده برای تداوم یاد و خاطره قربانیان فاجعه سال 1995 به منظور دستیابی به آشتی ملی ندارد. بدیهی است که نویسندگان می‌خواهند در قالب سند مجمع عمومی (UNGA) صلاحیت وقایع تاریخی که فقط منافع آنها را برآورده می‌کند، را تأیید کنند.»

نبنزیا همچنین تاکید کرد که هدف از ارائه این سند ترویج آشتی قومی در بوسنی و هرزگوین نیست. به عقیده او، تصویب این قطعنامه می تواند "واکنش زنجیره واری در سراسر جهان" را برانگیزد. وی افزود: «زخم‌های جامعه بوسنی بسیار تازه است و مشکلات در این کشور برای طرح این لایحه در مجمع عمومی بسیار جدی است. مردم بوسنی و هرگوین ابتدا باید خودشان در مورد ارزیابی تاریخ خود به اجماع برسند. ما قاطعانه مخالف این سند هستیم و از همه کشورهای دارای عقل سلیم می‌خواهیم که همین کار را انجام دهند.»

به عقیده برخی کارشناسان سیاسی، به رسمیت شناختن نسل کشی در سربرنیتسا در قطعنامه پیشنهادی غرب در مجمع عمومی سازمان ملل و ممنوعیت انکار آن یک اقدام منحصراً سیاسی است که هدف آن متقاعد کردن جهان به دیدگاه مورد نظر کشورهای غربی است و برای این منظور از عباراتی استفاده شده که به موارد نسل کشی‌ها در دوره‌های مختلف تاریخ ، به ویژه  توسط آلمان و رواندا، مرتبط است.

پیش از این، در اوسط آوریل، نخست وزیر سابق صربستان و رئیس پارلمان این کشور اعلام کردند که بلگراد قصد دارد با تصویب قطعنامه در مورد نسل کشی در سربرنیتسا مخالفت کند. علاوه بر این،، در جمهوری صربسکا، که بخشی از بوسنی و هرزگوین است، تجمعی علیه پیش نویس قطعنامه مربوطه در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.

داغ «سربرنیتسا» تازه شد؛ عذرخواهی نخست وزیر هلند از جنایتکاران هلندی!بوسنی وضعیت نامزدی اتحادیه اروپا را دریافت کردآلمان برای اولین بار از سال 2012 به بوسنی نیرو اعزام می‌کند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد