Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@17:21:53 GMT

آکادمي تنيس روي ميز المپيک قرچک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۲۵۹۴

خبرگزاري آريا-پيش از ظهر سه شنبه، آکادمي تنيس روي ميز المپيک قرچک با حضور مسئولين شهرستان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري آريا در قرچک ، پيش از ظهر سه شنبه، سالن تنيس روي ميز المپيک با اعتباري بالغ بر چهار صد ميليون ريال در شهرستان قرچک افتتاح شد.
براي تجهيز و توسعه اين سالن از اعتبارات داخلي استفاده شده و متراژ سالن تنيس روي ميز المپيک قرچک 240 متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آکادمي تنيس روي ميز المپيک يکي از مجهزترين سالن هاي ورزشي تنيس روي ميز در جنوب شرق استان تهران است که توسط معاونت پرورشي اداره آموزش وپرورش شهرستان قرچک تجهيز شده است.
مدير آموزش وپرورش شهرستان قرچک، در مراسم افتتاحيه آکادمي تنيس روي ميز اظهار داشت: آکادمي تنيس روي ميز المپيک قرچک در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان وبا صرف هزينه چهل ميليون تومان ساخت شده که از اعتبارات دولتي و صرفه جويي هاي منطقه اي هم زمان با روز فرهنگ پهلواني به بهره برداري رسيد که براي ارتقاع سطح ورزش شهرستان و دانش آموزان است.
وي اضافه کرد: ورزش در شهرستان قرچک علاقمندان زيادي دارد و اين علاقه به خصوص در دانش آموزان اين شهرستان مشاهده مي شود که مي توان با سرمايه گذاري و پرورش استعدادها به موفقيت هايي در اين زمينه دست يافت.
نيکبخت مدير آموزش وپرورش شهرستان قرچک اظهارداشت: شهرستان قرچک با بيش از 52هزار دانش آموز مي باشد که يکي از متمرکز ترين شهرستان استان تهران است.
مدير آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: بايد در آموزش وپرورش تمام سعي تلاش خود را انجام دهيم تا با توسعه سرانه ورزشي در شهرستان افزايش يابد، هدف از توسعه فضاي ورزشي در شهرستان اين است که دانش آموزان وقت بيشتري را در فضا هاي ورزشي طي کنند و اگردانش آموز وقت خود را در مراکز ورزشي صرف کند، بسياري از مشکلات و ناهنجاري ها در سطح شهرستان کاهش پيدا مي کنند.
وي بيان داشت: از معاون تربيتي بدني اداره کل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران تقاضاي راه اندازي هنرستان تربيت بدني در شهرستان را داريم، بسياري از دانش آموزان شهرستان براي تحصيل در اين رشته به شهرستان هاي همجوار مي روند.
بر اساس اين گزارش، محمد رحيم معاونت تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران، علي رضا جعفري، معاون سياسي انتظامي شهرستان قرچک، روساي ادارات شهرستان قرچک و مديران و دانش آموزان افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی