Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@17:29:24 GMT

برگزاری نمایشگاه سالیانه گل و گیاه در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۲۷۸۲

برگزاری نمایشگاه سالیانه گل و گیاه در محمودآباد

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، حسین زراعتی ظهر امروز در جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه گل و گیاه که با حضورمسئولین ذیربط در سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، بیان نمود: یکی از دست آورد های برگزاری این نمایشگاه اشتغالزایی و آموزش به علاقه مندان گل و گیاه است. با صادرات این محصول نیز می توان به نحو احسنت از درآمدهای اقتصادی آن بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: افتتاح سال گذشته نمایشگاه گل و گیاه محمودآباد، اتفاق خوبی را برای استفاده از ظرفیت های شهرستانی رقم زد و برگزاری سالیانه این نمایشگاه حمایت های اقتصادی زیادی را به همراه دارد. اعطای وام به مجریان طرح های تولیدی و صادرات گل و گیاه همواره از برکات نمایشگاه سال گذشته در محمودآباد است.

زراعتی با اشاره به توجه بیشتر اشتغال جوانان در طرح های تولیدی گل و گیاه، عنوان داشت: باید قدم های بزرگی با هدف اشتغال جوانان برداشته شود. استفاده از ظرفیت فوق العاده پرورش گل و گیاه راه را برای ادامه اشتغالزایی جوانان هموارتر می کند.

وی گفت: تمامی مسئولین ذیربط باید با همه توان در اجرایی شدن نمایشگاه سالیانه و طرح های پرورش گل و گیاه در شهرستان محمودآباد مشارکت نمایند و معرفی این شهرستان به عنوان پایلوت کشوری پرورش گل و گیاه جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان اظهار کرد: برپایی کارگاه های آموزشی پرورش گل و گیاه با همکاری دانشکده فنی و حرفه ای و شهرداری ها می تواند بهترین نتیجه ی برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در شهرستان محمودآباد باشد. آموزش ابتدایی به علاقه مندان پرورش گل و گیاه برای کاشت و نگهداری این محصول بزرگترین کمک را جهت اشتغالزایی صورت می دهد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران