Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از نهایی شدن طرح تخفیف مجازات به اعدام محکومین به مواد مخدر در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: هفته آینده این موضوع به جلسه صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

‌حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:‌ طی بازدیدی که اعضای کمیسیون قضایی از سازمان ثبت داشته‌اند جلسه کمیسیون نیز در محل این سازمان برگزار شد و موضوعات بودجه ای مربوط به طرح کادات مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ تاثیر ثبت و سامانه الکترونیکی بر نظام جامع املاکی کشور ، ساماندهی بنگاه و آژانس های معاملاتی و فروش خودرو، ارجاع مردم به سازمان ثبت به جای سازمان‌های مشابه دیگر، ارتباط الکترونیکی پرونده‌ها بین سازمان ثبت در قوه قضاییه از دیگر موضوعات مطرح در جلسه امروز کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس همچنین بیان کرد: در این جلسه طرح الحاق یک ماده به ماده ۴۵ قانون مبارزه با مواد مخدر نیز رای‌گیری و نهایی شد تا هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه شود.

وی یادآور شد:‌ در جلسه گذشته کمیسیون نیز دو شرط وزنی و سابقه موثر در محکومیت مواد مخدر به ماده واحده این قانون اضافه شده بود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی