Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:44:38 GMT

۱۳ تن انواع موادمخدر در استان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۲۸۶۲

۱۳ تن انواع موادمخدر در استان بوشهر کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر بوشهر گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در ۱۵ ماه گذشته ۱۳ تن انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، ارسطو ترکمان‌منش ظهر امروز در همایش پیشگیری از مواد مخدر در بندرگناوه با بیان اینکه پیشگیری از عرضه، حمل و توزیع مواد مخدر یکی از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است اظهار داشت: ترک اعتیاد از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد است که در این راستا 53 مرکز و حوزه در استان بوشهر در عرصه ترک اعتیاد خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال گذشته 3 هزار و 700 نفر مصرف کننده مواد مخدر در مراکز درمانی ترک اعتیاد استان بوشهر پذیرش شدند خاطرنشان کرد: دسترسی معتادان به مراکز ترک اعتیاد در استان بوشهر بهبود یافته به گونه‌ای که در گذشته معتادان دسترسی به خدمات و مراکز ترک نداشتند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با بیان اینکه معضل موادمخدر پیچده و گسترده است تاکید کرد: در این عرصه با مشارکت و همکاری نمایندگان مردم، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و خانواده‌ها می‌توان در برابر این پدیده بهتر و موفق‌تر عمل کرد.

ترکمان‌منش از کشف 3.6 تن موادمخدر در استان بوشهر خبرداد و افزود: 3 هزار و 660 کیلوگرم انواع مخدر در این استان در سه ماه نخست امسال کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بخش‌های مختلف موفق عمل کرده است افزود: فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، پیشگیری، کشفیات موادمخدر و مشارکت‌های مردم در مقایسه با گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن 130 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر تصریح کرد:با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در 15 ماه گذشته با متلاشی شدن 130 باند حرفه‌ای 13 تن انواع موادمخدر در استان بوشهر کشف شده است.

ترکمان‌منش با بیان اینکه در 15 ماه گذشته 3 هزار و 550 نفر مرتبط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده‌اند خاطر نشان کرد: میانگین کشفیات مواد مخدر در سال گذشته روزانه حدود 28 کیلوگرم و در سه ماه نخست امسال روزانه حدود 40 کیلوگرم است.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد