Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آرمین محمودی روز سه شنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برای اعطای 10 هکتار زمین در پردیس 60 هکتاری خود واقع در روستای سرآبتاوه به منظور ساخت پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد.
وی افزود که انتقال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به پردیس جدید در روستای سرآبتاوه و سرمایه گذاری آموزشی و علمی هر چه بیشتر در آن مستلزم تعیین تکلیف و انتقال سند مالکیت این پردیس توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس واحد یاسوج گفت که با اشاره به اقدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر حذف 12 رشته مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد دهدشت، بیان کرد: با تلاش، پیگیری و اهتمام ویژه هر سه نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی این رشته‌ها احیا شد.
محمودی عنوان کرد که افزون بر 15 هزار دانشجوی پسر و دختر در رشته‌ها و مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت مشغول به تحصیل هستند.
وی ابراز داشت: هفت هزار و 500 نفر از این تعداد در یاسوج، پنج هزار و 500 نفر در دوگنبدان و 2 هزار نفر نیز در دهدشت تحصیل می‌کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس واحد یاسوج گفت که دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت دارای حدود 300 عضو هیأت علمی است.
هم اینک در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در مقطع کارشناسی به ترتیب 50، 40 و 20 رشته فعال است.
تعداد رشته‌های فعال در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت نیز به ترتیب 33، 30 و 12 مورد است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد