Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین یادواره سرداران و ۴۶ شهید روستای شهیدآباد روز پنج شنبه ۲۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومیستاد بیست و ششمین یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهید آباد، مجتبی اکبری اظهار داشت: این یادواره امسال همچون سال‌های گذشته با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی و کشوری در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد بیست و ششمین یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهید آبادبا بیان اینکه در یادواره امسال محمدرحماننظام اسلامی مجری توانمند کشور اجرای برنامه را بر عهده دارد، افزود: سردار حاج حسین کاجی از یادگاران دوران دفاع مقدس و خاطره‌گو و روایتگر یادواره‌ها و محافل شهدا به سخنرانی می‌پردازد.

وی گفت: در این مراسم همچنین حاج مهدی سلحشور مداحی کرده و جواد هاشم‌زاده قاری کشوری نیز کلام الله مجید را تلاوت می‌کند.

اکبری ازبرگزاری این یادواره در روز پنج شنبه از ساعت 16 تا 18:30 خبر داد و افزود: پایان بخش برنامه‌های یادواره برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل با نوای حاج مهدی سلحشور پس از اقامه نماز مغرب و عشا است.

دبیر ستاد بیست و ششمین یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهید آبادبا بیان اینکه شرایط حضور خبرنگاران و عکاسان خبری استان و کشور برای پوشش این مراسم مهیا شده است، گفت: بیش از 25 خبرنگار و عکاس خبری از روز چهارشنبه در روستای شهیدآباد مستقر شده و دردو روز به تهیه مستند، خبر و عکس از این رویداد مهم فرهنگی و ملی می‌پردازند.

به گزارش تسنیم شهیدآباد اسم روستایی است که قبلا نام چمیان داشته اما به یاد رشادت‌های رزمندگان و ایثارگرانشان به این نام تغییر یافته است. این روستا از توابع بخش مشهد مرغاب شهرستان خرم‌بید در استان فارس و 150 کیلومتری شیراز است. این روستا در سال‌های دفاع مقدس 46 شهید و 50 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهیدآباد اکنون نزدیک به 700 نفر جمعیت دارد. این روستا یک خانواده 4 شهیدی دارد که این خانواده یکی از دو خانواده 4 شهیدی استان فارس است. تمام افرادی که در این روستا زندگی می‌کنند به نوعی نسبت فامیلی نزدیکی با شهدا دارند.

این روستا یک خانواده سه شهیدی و 5 خانواده دو شهیدی نیز دارد و برخی از رزمندگان و جانبازان این روستا بیش از 20 ماه در جبهه جنگ حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

R41382/P1377/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد