Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کتابخانه سیار روستایی با حمایت مسئولان شهرستان‌های بویراحمد ودنا در لوداب، مارگون و پاتاوه راه‌اندازی می‌شود.

عیسی گرجی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به اینکه 18 مرکز فرهنگی هنری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 11 مرکز ثابت، 2 مرکز پستی و مابقی سیار روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رده سنی اعضای کانون از 6 تا 16 سال را شامل می‌شود، عنوان کرد: این مراکز در حوزه فرهنگی، هنری، علمی و ادبی به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد 20 هزار نفر عضو دارد که 5 هزار نفر از این تعداد اعضای فعال کانون هستند.

گرجی زاده با بیان اینکه ویژه برنامه‌های امسال کانون در قالب جشنواره قصه‌گویی بخش نوجوان، کتابخوانی، شعر خوانی، سوگواره ادبی عاشورا و مسابقه بازی‌های محلی برگزار می‌شود، گفت: اعضای فعال مراکز به اردوهای تابستانه درون استانی و برون استانی اعزام می‌شوند.

وی افزود: یک کانون زبان انگلیسی وابسته به کانون زبان ایران در استان فعال است که در حال حاضر دارای 400 زبان آموز است.

گرجی زاده با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی در اولویت فعالیت‌های مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: کتابخانه سیار روستایی در روستاهای مناطق مارگون، لوداب و پاتاوه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز

 رضا طرفی سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی (اسکید مونتد) در خصوص اورهال و تعمیرات اساسی این واحد گفت: نظر به اینکه راهبری این واحد عملیاتی در سال ۱۴۰۲ به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل داده شد و با توجه به برنامه‌های کلان شرکت ملی نفت ایران برای برداشت هر چه بیشتر و افزایش تولید از میادین مشترک؛ بعد از تحویل‌گیری این تاسیسات از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های تعمیرات اساسی در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: این واحد تولیدی با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز، پنج سال در سرویس بوده و پیش از این تعمیرات اساسی بر روی آن انجام نشده است.

به گفته او بر همین اساس شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های خود را برای اصلاح، تعمیر، نگهداری و بازرسی مخازن موجود به منظور افزایش تولید و کارایی بهتر تجهیزات فرآیندی را آغاز کرد.

سرپرست واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد گفت: طی جلساتی مشترک در همه بخش‌ها الزامات مورد نیاز در نظر گرفته شد و بعد از صدور مجوز‌های قانونی و دستورالعمل‌های اجرایی و ایمنی از سوی مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان به پیمانکار، کار تعمیرات اساسی از ۱۹ فروردین ماه سال جاری با نظارت و مدیریت ما آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی بر روی پنج مخزن نفت شامل سه مرحله تفکیک‌گر و دو مرحله نمک‌گیر انجام شد، افزود: مراحل تمیز کاری و تعمیر با خارج کردن ۶۰۰ قطعه داخلی آغاز شد و مرحله بستن آنها طی روز‌های اخیر به پایان رسید.

طرفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و راه‌اندازی مجدد ردیف اول این واحد، گفت: قبل از راه‌اندازی مجدد تمامی برنامه‌های ایمنی، PSSR (بازبینی ایمنی پیش از راه‌اندازی) و موارد مربوط به الزامات قبل از راه‌اندازی در جلسات تخصصی بررسی و با اجرای تمام الزامات ایمنی راه‌اندازی مجدد انجام شد.

سرپرست واحد فرآورشی اسکید مونتد ادامه داد: در این تعمیرات اساسی ۶۰۰ متر مربع از مخازن و تجهیزات، ۶۰۰ قطعه، تمامی شیرآلات فرآیندی، پمپ‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به ردیف اول کارخانه شستشو، سرویس و تعمیر گردید.

به گفته او در این مدت از فرآیند اورهال تمام مراحل کار با هماهنگی، نظارت بازرسی و HSE انجام شد و هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و رعایت نکات ایمنی را در درجه اول اهمیت کار قرار دادیم.

طرفی در پایان از کلیه کارکنان جهادی و سخت‌کوش شاغل در واحد‌های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی خود که در جهت انجام این اورهال در میدان آزادگان جنوبی تلاش و فعالیت ۲۴ ساعته داشتند تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی