Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:43:48 GMT

تولد ۳۷ نوزاد همدانی طی هرشبانه روز در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۴۱۵۸

تولد ۳۷ نوزاد همدانی طی هرشبانه روز در همدان

همدان - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: به طور متوسط طی هرشبانه روز ۳۷ نوزاد در شهرستان همدان متولد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر ناظری عصر سه شنبه در شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان همدان گفت: به طور متوسط در هرشبانه روز ۳۷ نوزاد در شهرستان همدان متولد می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: ثبت به موقع وقایع حیاتی چهار گانه در مهلت قانونی مشخص بسیار مورد تاکید بوده و برای برنامه ریزی و تصمیم گیری های حاکمیتی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از دیر باز اطلاع از وقایع حیاتی، شیوع بیماری و آمار مرگ و میر برای مسئولین و حکام از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

علی اصغر ناظری با بیان اینکه در سراسر دنیا تلاش برای ثبت دقیق و به موقع وقایع حیاتی چهار گانه اهمیت دارد، عنوان کرد: جایگاه و عملکرد شهرستان همدان درثبت به موقع وقایع حیاتی بسیار قابل قبول است.

وی اضافه کرد: نیاز های اجتماعی و پدیده های نوظهور روزمره سبب حفره های قانونی در ثبت وقایع حیاتی می شود که ارجاع به موقع به دستگاه قضایی موجب حل مسئله می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان عنوان کرد: در مسائل، حفره ها و موارد قانونی نو پدید در جریان ثبت ولادت، وفات، ازدواج و طلاق شهرستان دستگاه قضایی بسیار دقیق ورود پیدا کرده و موارد را حل می کند.

وی خواستار شد: تیمی حقوقی در نشست های کارشناسی شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان حضور پیدا کنند تا ضمن بررسی مسائل راه کار های قانونی را ارایه کند.

ناظری بیان کرد: زنجیره هماهنگ ثبت وقایع حیاتی چهارگانه شهرستان به درستی و در فرصت قانونی اقدام کرده است.

وی خواستاردقت در ثبت نام مادر پس از فوت نوزاد در بیمارستان شد و ادامه داد: در جهت تسریع صدور گواهی فوت در مهلت مشخص قانونی با درصد خطایی پایین تر از دادپزشک استفاده شود.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان همدان تاکید کرد: برنامه ای تحلیلی و مدون برای بررسی تغییرات غیر محسوس وقایع چهار گانه حیاتی چهار گانه ولادت، ازدواج، طلاق و فوت شهرستان همدان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: روند مهاجرت ها، تغییرات سریع جمعیتی، علل مختلف وقایع حیاتی و تراکم موالید در مرکز استان نیازمند بررسی و رصد است.

ناظری پور گفت: عملکرد مرکز بهداشت سبب شده آماری بسیار دقیق و قابل استناد داشته باشد که این نشان از رعایت ضوابط و دستور العمل های بین دستگاهی است.

وی عنوان کرد: تغییر وقایع حیاتی در یک مرکز استان یا شهرستان بزرگ به قدری چشم گیر است که چند شهرستان کوچک و توابع آن را تحت شعاع قرار می دهد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان گفت: نباید در جلسات تنها به اعلام گزارش بسنده شود و تحلیل کارشناسان در برنامه ریزی های آتی بسیار موثر است.

وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه ثبت احوال و مدیریت این اداره یادآور شد: مدیریت ثبت احوال شهرستان همدان عضو هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شهرستان همدان بودند و تلاش های بی دریغی را در روند انتخابات داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود