Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:18:50 GMT

آيا آيفون 8 با تاخير به بازار خواهد آمد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۴۶۹۳

خبرگزاري آريا - رسانه کليک – آيفون 8 پرچم‌دار بعدي شرکت اپل است که انتظار مي‌رفت به زودي رونمايي شود با اين حال به نظر مي رسد ارائه آيفون 8 به تاخير افتاده باشد.
آيفون 8 با صفحه‌نمايش OLED عرضه مي‌شود و بدون شک همه طرفداران آيفون از اين موضوع اطلاع دارند که سامسونگ مسئوليت توليد صفحه‌نمايش‌هاي OLED آيفون را برعهده‌گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه آيفون 8 کمي طولاني شده است و علاقه‌مندان انتظار داشتند تا در دهمين سالگرد آيفون‌ها، آيفون نسل جديد را مشاهده کنند.
اما دليل اين تأخير چيست؟ شايد بسياري از علاقه‌مندان فکر کنند که سامسونگ در تحويل صفحه‌نمايش‌ها بدقولي کرده، ولي مشکل از شرکت سامسونگ نيست و مسئله در رابطه با سنسور اثرانگشت لمسي آيفون است.
صفحه‌نمايش آيفون 8 لبه به لبه است و اسکنر اثرانگشت قرار است تا زير صفحه‌نمايش لبه به لبه قرار گيرد. اين اتفاق براي اولين بار است که در يک گوشي هوشمند اتفاق مي‌افتد ولي بايد ديد که اپل از پس اين طراحي برمي‌آيد. مشکلاتي در قرار دادن اسکنر اثرانگشت در زير صفحه‌نمايش آيفون 8 وجود داشته که حتي ذهن طراحان اپل را به اين سمت برده که اسکنر اثرانگشت را به پشت‌گوشي هوشمند ببرند. البته هنوز برخي مديران پافشاري مي‌کنند تا راهي براي قرار دادن اسکنر اثرانگشت در پنل صفحه‌نمايش پيدا کنند.
بر اساس برآوردها مشکلات سنسور اثرانگشت اپل تا 12 هفته ديگر حل خواهد شد و اپل آيفون 8 را در ماه اکتبر يا نوامبر عرضه خواهد کرد. البته اگر در اين مسير مشکل ديگري وجود نداشته باشد.
بر روي آيفون 8 علاوه بر سنسور اثر انگشت سنسور تشخيص چهره سه‌بعدي نيز قرار دارد. اگر ميزان دقت و سرعت اين سنسور بالا باشد شايد حتي کاربران به فکر استفاده از سنسور اثرانگشت هم نيفتند. البته نمي‌توان اين سنسور را به‌صورت کامل حذف کرد و سنسور اثرانگشت و تشخيص چهره بايد در کنار هم درگوشي هوشمند وجود داشته باشند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت