Web Analytics Made Easy - Statcounter


نشست هماهنگی مدیران آموزش و مشارکت های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش بی‌باک، در ابتدای نشست هماهنگی مدیران آموزش و مشارکت های مناطق بیست و دوگانه شهر تهران که دکتر نائینی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر کل ، معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش و مشارکتهای اجتماعی ، مدیران آموزش و مشارکتهای اجتماعی مناطق بیست و دوگانه ، معاون رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و نمایندگان آموزش و پرورش شهر تهران حضور داشتند ، گزارشی از فعالیتهای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در بخش آموزش شهروندی طی سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری و همچنین نشستهای آموزشی تحکیم بنیان خانواده ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ی دکتر نائینی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نکاتی درخصوص فعالیت های سازمان های مختلف در موضوع خانواده و تشریح بخشی از سیاستهای کلی مد نظر مقام معظم رهبری بیان نمود و خواستار تدوین دستورالعمل های جامع با موضوع تحکیم بنیان خانواده با استفاده از تجربیات کارگروه ها و همچنین سایر مطالعات موجود در سطح کشور شد و بر تعیین و معرفی شاخص های کمی برای بررسی میزان اثربخشی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

جهان آرا معاون ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این نشست ضمن بررسی روند تعاملات بین شهرداری و آموزش و پرورش، بر هماهنگی و تعامل بیشتر دو سازمان در بخش های مختلف آموزشی بخصوص آموزش پیش دبستانی (راه اندازی مراکز پیش دبستانی در سراهای محلات پس از اخذ مجوز های لازم از آموزش و پرورش به عنوان بخش شاخصی از این تعاملات) تاکید کرد.

در پایان این نشست گزارشی از روند ارزیابی فعالیتهای آموزش شهروندی در سال ۱۳۹۵ در مناطق ارائه و ضمن معرفی مناطق سه ، یازده ، هفت ، دوازده و بیست به عنوان مناطق برتر سال ۱۳۹۵ ، از مدیران مناطق یاد شده تقدیر به عمل آمد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت