Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران، آیین معارفه «حمیدرضا اصلانی» با حضور آقایان «مهدی مشایخی» مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مدیران ارشد شرکت ایران وشرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل سابق این شرکت و معرفی مهندس حمید رضا اصلانی به عنوان مدیر عامل جدید گفت: جابه‌جایی‌های مدیریتی امری طبیعی بوده و تغییر در تمام امور زندگی جاری و فرصت خدمت به مردم، بسیار کوتاه است؛ هرچند که این نعمت نصیب همگان نمی‌شود. بر همین منوال، این جابه‌جایی‌ها زمینه‌ساز ایجاد آمادگی برای رجعت نهایی است و فقط آثاری که از خود برجای می‌گذاریم، باقی می‌ماند.
نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر این‌که فراهم بودن زیرساخت، نیروی انسانی کارآمد و مدیران تلاش‌گر و خدوم در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، کمک حال مهندس اصلانی برای ایجاد تغییرات مثبت در این شرکت خواهد بود، اضافه کرد: همه افراد حاضر در مجموعه به عنوان فرصت شناخته می‌شوند و باید آنان به بهترین نحو ممکن به‌کار گرفته شوند و از مهندس اصلانی انتظار داریم از همین امروز که کار خود را آغاز می‌کنند، فضای هم‌دلی و همکاری را در این مجموعه توسعه دهند و با ارج نهادن به نیروی انسانی از شعارزدگی پرهیز کنند.
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: درست است که این شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعالیت می‌کند و سهام‌دار محترم نیز انتظار افزایش سوددهی را دارد؛ اما اعتقاد مدیریت ارشد مجموعه این است که افزایش سود به هر قیمتی امکان‌پذیر نیست. بلکه باید در وهله نخست رضایت‌مندی و شأن نیروی انسانی فعال در مجموعه افزایش یابد تا در نتیجه آن، بهره‌وری این بنگاه اقتصادی مطلوب‌تر شود؛ چراکه سرمایه اصلی هر بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است و اگر یک نفر از نیروی انسانی با روحیه‌ای نامطلوب وارد محیط کار شود، بر بهره‌وری و برآیند مجموعه تاثیر منفی می‌گذارد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتظارات از مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی غرب، خواستار شدت و جدیت عمل مهندس اصلانی در موضوع رعایت استانداردهای HSE شد و گفت: شرکت غرب به عنوان قدیمی‌ترین مجموعه در میان شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی ایران باید با ایجاد تحول در تمامی زمینه‌ها، به عنوان الگو برای دیگر شرکت‌ها و شعب مطرح شود. البته در مدت سه تا چهار سال گذشته، اقدامات مطلوبی برای رشد شرکت صورت گرفته، اما انتظار همگان بیش از وضعیت موجود است و در این مسیر، همه ما به مهندس اصلانی کمک خواهیم کرد تا شرکت غرب در آینده نزدیک به جایگاه اصلی خود دست یابد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک با تأکید بر عدم نظارت بر انبارهای بخش کهریزک گفت: وجود انبارهای متعدد و همچنین عدم نظارت کافی بر فعالیت آنها، موجب تسهیل در احتکار، گرانی و قاچاق کالا خواهد شد که تبعات آن کل کشور را درگیر خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمدعلی محمدی ظهر امروز در آئین تودیع و معرفه حوزه قضایی بخش کهریزک با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و معضلات حقوقی و قضایی اظهار داشت: حوزه قضایی کهریزک دارای چالش ها و مسائلی است که رسیدگی به آن و تدوین برنامه جامع برای رفع مشکلات از اولویتهی اصلی در دوره پیش رو است.

وی افزود: میزان سرقت های انجام شده توسط معتادان در بخش کهریزک قابل توجه و نیازمند تشکیل بانک اطلاعاتی جامعه و ساماندهی وضعیت معتادین است.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ادامه گفت: تغییرکاربری در بخش کهریزک با توجه به وسعت و شرایط و وضعیت جغرافیایی این حوزه از جرایم قابل پیگیری است که نیازمند مداخله موثر ارگان ها و مراجع مربوطه به ویژه در بدو وقوع جرم است.

محمدی تصریح کرد: وجود انبارهای متعدد که عدم نظارت بر ایمنی آنها موجب آتش سوزی و حریق هرساله که منجر به سرایت به سایر انبارها می شود نیز از موارد الزامی جهت رسیدگی است.

کشف 5000 حلقه لاستیک احتکار شده در جنوب تهران

وی تاکید کرد: وجود انبارهای متعدد و همچنین عدم نظارت کافی بر فعالیت آنها موجب تسهیل در احتکار، گرانی و قاچاق کالا خواهد شد که تبعات آن محدود به حوزه قضایی بخش کهریزک نیست و کل کشور را درگیر خواهد کرد.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: با پیشگیری از وقوع جرم استفاده بهینه از شوراهای تخصصی حل اختلاف، کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان ها نیازمند ارتباط موثر مراجع و سازمانهای مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافهٔ فرامرز اصلانی
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافه فرامرز اصلانی
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان