Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی خود به پیروزی نیروهای عراقی در موصل پرداخت.


به گزارش نامه نیوز، سیدحسن نصرالله،دبیرکل حزب‌الله لبنان آزادسازی موصل را یک پیروزی بزرگ و عظیم توصیف کرد و فتوای مرجعیت دینی عراق درباره وجوب مقابله با داعش را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ دانست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: سخن گفتن از پیروزیدر موصل را باید ازاهمیت نقش مرجعیت آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتوای مرجعیت در عراق نقطه عطفی در پیروزی‌های بزرگ بود زیرا اینفتوا مردم را از حیرت بیرون آورد، دشمن را به خوبی نشانه رفت و مسئولیت همه مردم عراق را مشخص کرد. این فتوا نوع مبارزه با تهدید را تعیین و ملت عراق را از یأس خارج کرد.

سیدحسن نصرالله افزود:همه به یاد داریم که داعشی‌ها تا نزدیک بغداد هم رسیده بودند و به سرعت در حال پیشرفت بودند؛ به طوری‌که این امر همه را در عراق نگران، مضطرب و ناامید کرده بود اماآیت‌الله سیستانی با فرمان جهادی که دادند و فرمودند افرادی که در جنگ با داعش کشته شوند، شهید محسوب می‌شوند، اقدام مهمی در راستای مبارزه با داعش انجام دادند.

به گفته وی، در ابتدا برخی باور کرده بودند که داعش به راستی یک دولت اسلامی است و در ادامه بهار عربی است اما مرجعیت دینی به درستی ماهیت دشمن و مسیر جنگ را مشخص کرد.فتوای مرجعیت دینی همچنین باعث حضور صدها جوان در صف جنگ با داعش و تشکیل «حشد الشعبی» به عنوان یک نیروی موثر برای مبارزه با داعش در داخل عراق شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد:موضع‌گیری قاطع جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن آیت‌الله امام خامنه‌ای علیه داعش و همچنین حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در عراق نیز در پیروزی بر این گروه تروریستی نقش مهمی داشت.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر حیفا را موشک‌باران کردیم

به گزارش همشهری‌آنلاین، مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده است که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تأکید کرده است.

کد خبر 849308 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عراق

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران