Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛روزنامه پاریزین فرانسه نوشت که قلب دختر بیل گیتس درگیر یک جوان مصری شده است. این روزنامه جزئیات بیشتری درباره زندگی این جوان مصری که نائل نصار نام دارد عنوان نکرده است.

به نوشته این روزنامه جنیفر گیتس در مسابقات اسب سواری پاریس مشارکت دارد و این جوان مصری نیز وی را همراهی می کند و هردو در حضور پدر جنیفر با یکدیگر دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت که جنیفر 21 ساله با وجود اینکه دختر ثروتمندترین مرد جهان است اما دختر مستقلی است.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که این جوان مصری 26 سال سن دارد و از پدر و مادری مصری به دنیا آمده است و دوران کودکی خود را در کویت گذرانده است.

پس از آنکه خانواده این جوان مصری در سال 2009 به کالیفرنیای آمریکا منتقل شدند وی به اسب سواری علاقه مند شد و در بسیاری از مسابقات اسب سواری شرکت کرد.

وی در داشنگاه استانفورد اقتصاد می خواند و در کنار عربی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط است.

روزنامه فرانسوی می نویسد که عشق به اسب سواری این دو جوان را به هم نزدیک کرده است و به زودی آنها ارتباط خود را رسما اعلام خواهند کرد.


منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار