Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفسنجان - دبیر ستاد امر به معروف سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان از برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قلی‌بیگی عصر سه شنبه در همایش نقش حجاب و عفاف در سلامت خانواده در رفسنجان گفت: در این هفته برنامه‌های خوبی در رفسنجان از جمله این همایش و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده از میدان شهدا تا مسجد جامع رفسنجان در عصر چهارشنبه، تصریح کرد: در بحث حجاب و عفاف قانون داریم که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اما این قانون خاک می‌خورد لذا بسیج همچون تمام جبهه‌ها در این جبهه فرهنگی نیز در پیشانی ایستاده و در خط مقدم است تا جامعه را به وضعیت فرهنگی مطلوبی برساند.

وی با بیان اینکه امر به معروف در جامعه مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا به اهداف انقلاب برسیم و جامعه سالم و اسلامی ایجاد کنیم.

سکوت متدینین مهمترین عامل بدحجابی

در ادامه مسئول حوزه علمیه دخترانه ریحانه‌النبی (س) رفسنجان اظهار داشت: خداوند امت اسلامی را به دلیل امر به معروف و نهی از منکر بهترین امت معرفی کرده است و همه باید نسبت به انجام این موضوع مهم اهتمام بورزیم.

سکینه ملایی تأکید کرد: همان‌طور که نماز و روزه واجب است ادای فریضیتین نیز واجب است و نباید به بهانه خوف ضرر این واجبات ترک شود.

وی با بیان اینکه بیشترین هجمه‌ای که به زنان وارد می‌شود از نوع پوشش آنهاست و باید این حجاب در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: مهمترین عامل بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه سکوت متدینان و رهاکردن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اهمیت اسلام به مقوله حجاب و عفاف، تصریح کرد: در تعالیم دین مبین اسلام جایگاه حجاب و عفاف از ارزش والایی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه شناخته شود.

مسئول حوزه علمیه دخترانه ریحانه‌النبی (س) رفسنجان اضافه کرد: نوع پوشش زن در مصونیت او در جامعه اثرگذار است به طوری که در عصر جاهلیت برای زنان آسیب‌هایی وجود داشت که با روی کارآمدن اسلام پوشش زن تغییر یافت و زنان عفیفه در مصونیت و امنیت بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم

کارشناس شبکه اقق درباره اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!/چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری